16 Ağustos 2010 Pazartesi

HAFTA SONU...

Bütün bir hafta sonunu nerdeyse sokakta geçirdik, sanırım sadece yatma vakti girdik eve, süperdi. Cuma akşamından başladık biz gezmeye, iftardan sonra yürüyüşe çıktık, parka uğramadan olurmu, epeyce oyalandık parkta, yürüyüş yolununun nerdeyse sonuna kadar sende bizle yürüdün koştun :) Akşam yemeğinide yedirdikten sonra Anteres (AVM)'e girdik. Biraz alışveriş ve alt kattaki çocuk eğlence merkezine girdik. İlk başta gözümüze trombolin ve hareketli arabalar çarptı;

Birazda diğer çocukları izledin, sanırım onlardan örnek alıyorsun kendine :) O akşam öyle yoruldunki, daha eve gidemeden dönüş yolunda 'anne kol,kol' dedin, kolunu giyer giymez uykuya daldın, bizde eve gelip seni yatırdıktan sonra babişinle biraz TV. keyfi yaptık.
 Cumartesi günü kahvaltı sonrası  daha önce açılmış olan ama biz henüz tüm mağazalar açılmamışken 2-3 defa gittiğimiz Kentpark a gittik.Heryer faaliyete girmiş, çokta güzel bir AVM olmuş, içi çok ferah, otoparkıysa çok geniş olmuş, buna ençok baban sevindi. Gezip dolaştık, sende koşturdun durdun reyonlar arasında, ablalarla abilerle hep arkadaş oldun...
Aynı akşam anneannen bizi iftara davet etti, ama evde değil, parkta, ağaçların akan suyun yanında. Daha bir hoşumuza gitti böylesi, evler öyle sıcakki, insanın eve giresi gelmiyor. Tamda iftar vakti indik parka, tabi böylesi sanada yarıyor, oynuyor koşturuyorsun ağaçların arasında, çimlerde yuvarlanıyorsun. Dayınla yengende gelince iftarımızı yaptık keyifle. Dedenle oynamaktan çok keyif alıyorsun kuzucum, dede dede diye etrafındasın sürekli. Dayi-Menek 'ten hiç bahsetmiyorum, çıldırdın yine onları görünce.

İftar soframızı yemek yedikten sonra vaktim olduğundan öncesinde çekemedim. Ellerine sağlık anneannenin, herşeyi düşünmüş yapmış sağolsun, Allah sağlık versin, dedenede hepimize...Amiiin...
Pazar günü yine aynı planla, farklı olarak bizim ilk kez göreceğimiz 365 AVM'ye gittik. Bir gün önceden dersimizi aldık (sürekli benim kol çantamı istiyordun). Sana evden benim küçük bir kol çantamı ayarladım, benimkini isteyince bunu takarız dedim. Aynen öyle oldu, gezmeye başladığımızdan itibaren çantamı istedin, çıkardım verdim küçük hanımefendiye, çoooooook yakıştı çooooook :)))))))

Baba kız gezmeye gitmişler :)

Yemeğinide zevkle yedin, farklı ortamlar hepimize yarıyor doğrusu. Bütün bir yaz, gıda alışverişi haricinde AVM lere uğramadık pek. Böyle oluncada özlemişiz hepimiz. Gerçi önümüz kış, bıkıcaz kış boyu oralardan ama, havalar çok sıcak, oruçtada bu sıcakta dışarlarda gezilmiyor, evde sıcak ve sıkıcı oluyor, birazda böyle olsun bakalım...

Yemek molamızdan sonra Trene bindik birlikte, çuf çuf çuf dedik, babişinde bizi çekti. Herkese el salladık :)
Bir saniye bile yerinde durmadın Trende. Sürekli oturdun kalktın, indin çıktın, el salladın babaya ve herkese :)
Yine çocuk mağazasında bulunan top havuzunda eğlendin sanırım 1 saat kadar. Çıkmak istemedin ordanda;

Burdaki tüm oyuncaklarla oynadın, beraber Kaşif Dora dergisi aldık, bir kaç kıyafet ve kış için tulum ve bere aldık sana.
Ayrıca jetonlu diğer arabalarada bindin. Çok eğlenip çokta yorulunca akşamda saat 21:30 da uykun geldi. Erken uyuyunca gecede uyanırsın diye korktum ama 41 kere Maşallah uyanmadın süt içmek haricinde.
İyi huylarını ne zaman anlatsam yada yazsam bloguna, kesin huy değiştiriyorsun. Anneannen söyleme diye tembihler hepte birtürlü tutamam kendimi. BU ARALAR başlıklı yazımda yazdığım ne varsa nerdeyse tersine döndü, en başta kusmaların yine arttı. 3-5 gün içinde sürekli kusmaya başladığından yüzün küçüldü yine.
Ayrıca unutmadan yazayım; Cumartesi Kent Park ta doktorun Öge hanımı, minik oğlu ve eşiyle gördük, daha doğrusu o bizi gördü. Selamlaştık, seni sevdi yine. Maşallah oğlu çok tombiş ve çokta şirin.