9 Ağustos 2010 Pazartesi

İlk Arkadaşın SİNEM...

İlk kez kendi yaşlarına yakın bir arkadaşın oldu, beraber çokça oynamasanızda :))
Evde oturuyoruz, kapı tık tık etti, gayipten sesmi geliyor dedim, bekledim. Birazdan bidaha bidaha... Emin olmamakla beraber gidip baktım, minik Sinem kapıda. kuzumlamı oynıyacaksın dedim (oda pek kibarcık senin gibi) Evet dedi sessizce. Oyuncaklarınızı verdim, önce merdivenlerde, sonra kapının eşiğinde, derken içerde kapı önünde biraz oynadınız. Sen sık sık beni kontrole yanıma gelip gittin, alışık değilsin malum...Arada sırada kapı küüüüt diye kapanıyor,bakıyorum kızcağazı dışarda bırakıp kapıyı yüzüne kapamışsın. Olmaz ama bitanem kapama deyip Sinemi içeri alıyorum.Sinem; 'kapıyı kapıyor, kafama bunu vuruyo' diyor bana, bende avutuyorum ikisinide tekrar oyuna...Derken Sinem biraz çekingen olduğundan, kandırıp senin odana götürüyorum ikinizide, orda bol oyuncakla oynayın diye,ara arada gözlüyorum gizlice,bazende sen beni gözlüyorsun gelip gelip... Ama 2 saat kadar oynadınız çok hoşuma gitti.

Sinem senden 1 yaş büyük olduğundan oyuncakları nasıl kullanacağını daha iyi biliyor ve evcilik oynu oynuyor, sende elindekileri almaya çalışıyorsun :)

Bakalım belkide önümüzdeki 1 ay boyunca sana Sinemin babaannesi bakıcak,anlaşabilirsek tabi. Anneannen önümüz oruç olduğundan sana bakamıycak. Birçok ilaç kullanıyor ve oruçta baya zorluyor kendisini, bu nedenle onada bir mola olsun ramazan ayı...
*
Günlerden bir hafta sonu yine gezmelere gittik, güya çok sıcak diye ağaçlık bir yer olan sos. tesisleri seçtik, ama nafile...yandık doğrusu,kafanı sürekli ısladım, hatta bir ara iç diye verdiğim suyu kafandan aşağıya boca ettinki çok komiktin :)
Evde eğer ilgi senin üzerine değilse öncelikle vızır vızır durumları...eğer biz yinede ilgilenmiyorsak (ki benim en sevmediğim şey sebepsiz yere vızırdaman, kesin ilgilenmem o an) bu seferde b planına geçiyorsun...Şirinlik şirinlik üstüne, yalakalık desen biri bin para :) İşte o anlarda seni sevmemek, mıncıklamamak eldemi bıcırığım...
Diş çıkarmalarımız bitmediğinden görüldüğü üzere sürekli parmaklar ağızda :)
*
Taze gelin ve dayın bizi balkonda sefaya davet ettiler. Çok güzel bir akşam geçirdik hep beraber. Zaten sen herkes tarafından biliniyor, Melek delisisin. Sürekli Menek Menek diye gezer durursun etrafta. Bu ara bir değişiklik yaptın, sanırım artık onların bir çift olduğunu kabul ettin ve Menek-Dayi Menek-Dayi diye gezinir oldun :)
Süper bir sofra hazırlamışlar bize, Sağolsun Melekcim fazla yorulmuş, teşekkür ediyoruz ailece...Biz balkon hasreti ile yandığımızdan bu davet bize 5 yıldızlı oldu doğrusu :)

Hiç yorum yok: