2 Ağustos 2010 Pazartesi

Dayının Nikahı

Sonunda dayının başını bağladık, nikahları düğünden 1 ay önce oldu. Çok ciciler ikiside, Allah ayırmasın;
 Diğer resimleri yükleyemedim, desteklemiyormuş program.
Yine aynı sıralarda,iş yerimdeki kooperatif toplantısına katıldık seninle, tabi sen hareketlenip, etrafa alışıpta fıkır fıkır gülmeye dolanmaya başlayınca beni azad ettiler toplantıdan;

Toplantıdaki arkadaşları beklerken (sonucu öğrenmem gerekiyordu) ,seni uyuttum,yedirdim,altını değiştirdim,uyandın yine yedirdim,nerdeyse tam günümüz orda geçti :)
Şu dişlere bak kuzumun, 12 adet dişin vardı burda, İzmir yolculuğuna çıkacakken 4 tane daha çıkmaya karar vermişler, tabi tahmin edileceği gibi tatilimiz yine zorlu geçti bu nedenle. İnsaf ya teker teker gelseniz olmazmı...2-3 ay dururlar, hepsi birden çıkmak isterler, bişey değil seni çok yıpratıyorlar insafsız dişler. 


Hiç yorum yok: