2 Ağustos 2010 Pazartesi

Gezilerimiz ve Düğün Hazırlıkları...

Öncelikle hiç yerinde durmayan bir aile ve anneannenle birlikte yaptığımız Ankara içi gezileri anlatmak istiyorum. Aslında daha çok resimlemek istiyorum; İncek tarafında meşhur brunch yerleri var, börtü böcük içinde ağaçlıklı, oyun parklı nefis yerler. Buraları keşfedince bizim içinde değişiklik oldu doğrusu, hemen hemen her hafta sonumuz buralarda geçti. Ama öncesinde dayın ve yengen için hazırlıklar yaptık, evlerini dayayıp döşedik büyük bir zevkle.


Görüldüğü gibi keyifler gıcır...







Bu geziler en çokta senin için kuzucuğum,bir gülüşün yetiyor,sevincin bizide sevindiriyor, koşup oynuyor, hoplayıp zıplıyorsun...

Anneciğime yine teşekkür etmek geliyor içimden, iyiki var, ne kadar teşekkür etsem, minnettar olsam az, Allah sağlık versin anneciğim, başımızdan eksik etmesin siz büyüklerimizi...(AMİİİİN)



Bu poza ne demeli...poz ver annecim resmini çekicem diyorum,böyle duruyorsun...varmı böyle bişey yaaaa...severim hemde çok severim seni...
*
Melek yengenin ailesi nişan bohçasını getirmek hemde damatlarının evini ziyaret için anneannenlere geldiler...Sen zaten Melek delisisin...Önceleri hep 'meliş meliş' der gezerdin, şimdiyse 'menek menek 'diyorsun yengene. 

yengen aile efradına ikramda bulunuyor...

Sanırım ençokta sen mutlu oldun; gülüp koşmaktan bihal oldun...

Derkeeen dayının eşyaları evden çıkıverdi, sanki hiç yokmuşlar gibi...anneannen ve teyzemler çok duygulandılar,dayının odası bomboş oldu, diğer odalardaki eşyalarda gidince heryer boşaldı...Allah güle güle kullanmayı nasip etsin...(AMİİİN)

Veee çeyizin dayının yeni eve yerleştirilmesi...Ev tamamen temizlenmediğinden odanın birine yerleştirdik;

Mis kokulu miniğim;

Tüm eşya alma, taşıma ve yerleştirme aşamalarını sende bizimle yaşadın, ne güzel herşey sana oyun gibi geliyor, hoplayıp zıpladın durdun :)
O kadar koşuşturmanın arasında biz yine gezme fırsatı bulduk, dedenin bir arkadaşının çiftliğine davet edildik. Harika biryer, her taraf çeşit çeşit meyva ağacıydı, çok eğlendik, çok yedik, sende ağaçlar arasında koşuşturdun Azra ablanla...Mangal yaptık, açık hava gibisi yok doğrusu, ben toprak insanıyım doğayı babanda çok seviyor, hele denizle birleşiyorsa. Zaten bu nedenle Trabzona yerleşmek istiyoruz.


Sanki yiyormuşsun dimi :) yalıyorsun sadece, dilini değip bırakıyorsun, dondurma gibi, ama olsun oda yeter...

Görüldüğü üzre baban mangalın başına oturdu, mangalda üstüne tanımam, bize süper bir ziyafet çekti ellerine sağlık...

Gezmekten fırsat buldukça, kına için kuruyemiş ve kına pakatlerini hazırladık, neşe içinde geçti hergünümüz;


Derya teyzen kına kuruyemişini koymak için çok hoş tüllü paketler getirmiş İstanbuldan, bizde zevkle hazırladık hepberaber...


Kına günü geldi çattı, aldık paketlerimizi hediyelerimizi düştük yola...Çok eğlendik hemde çok, gelinimizin ailesi çok alçakgönüllü ve güleryüzlüler, hemencecik kaynaştık onlarla, yaktık kınamızı oyunlar oynadık saatlerce...



Horonlar tepildi...kemençe sesi duyulmazsa olmazdı dimi karadeniz düğünü bu :)

Kuzum benim, sende kah oynadın kah kalabalıktan ürküp anneannenin kucağına kaçtın :)

Nası bir teyzeci oldun çıktın sen bu 10 günde... Teyzenler düğün öncesi ve sonrası bizde kaldılar, öyle oluncada sabah biz işe gidince uyandığında teyzeni görüyordun karşında. Öyle çabuk alıştınki ona...Kahvaltını yaptırıp anneannenlere geçiyormuşsunuz. Azra ablanda olunca değme keyfine...

Tamda kınanın başlarında makinemin hafızası dolunca diğer resimleri çekemedim. O akşam ve yarında çok yoğun geçince hafızayı boşaltacak vaktim olmadığından düğündede resim çekemedim, bekleki dayın resimleri alsında bende yayınlayayım...
*
Kınanın ertesi gün sabahtan koşuşturma başladı, kuaför,stüdyo, salon derken acayip yorulduk ama akşam olupta gelinimizle oğlumuz salona girince tüm yorgunluğumuz dindi, üstüne üstelik durmadan horon teptik kemençe eşliğinde. Resim çekemediğimden yayınlayamıyorum ama ilerleyen postlarda resim ele geçince söz yayınlayacağım birtanem. Azra ablanla aynı giyindiniz, beyaz üzerine uğur böcek resimli gelinlik giydiniz ikinizde, çok tatlıydınız Maşallah...
Ertesi ve daha ertesi gün misafirlerimizi kısım kısım yolcu ettik. Hiç üzülmeden, üzmeden güzel bir düğün geçirdik, katılanlara teşekkür ediyoruz, katılmayanlar ise kendileri bilir, düğünümüz çok güzel oldu...
*
Hayat normale döndüğünde yeniden gezmelere başladık...İncekte başka bir yer, burada çok güzeldi...Buraların engüzel yanı çocuklu aileler için bir kurtarıcı olması. Korkmadan çocuğunu salıveriyorsun, mutlaka hepsinde çocuk eğlence oyun alanı var.


Aynen bir şekerpare gibisin, kıyır kıyır taptaze tatlımı tatlı ağzımda eriyiveriyorsun, gülüşün öyle içten ve güzelki, ne kadar saf ve temizsin kuzucum, hayattan bi haber.

Videolarım var ama yayınlayamıyorum, benmi beceremiyorum ne :)

Hiç yorum yok: