29 Haziran 2011 Çarşamba

KREŞ

     Uzun zamandır isteyipte bir türlü kendimize maddi olarak uygun bir kreş bulamadık oturduğumuz muhitte. Çok güvendiğim bir kreş vardı ve özellikle orayı istiyordum ama yarım yada tam gün fiyatları nerdeyse aynıydı ve bizi aşacak seviyedeydi fiyatları. Veremedik kuzumu, çoktan başlıyacaktı uygun olsaydık, yarım gün haftada 3 gün gidecekti, neyse kısmet deyilmiş.
     Babasının işyeri kreşine karar kıldık sonunda, çiş-kaka mevzusunada şimdilik çözüm bulduğumuza göre, Ağustos ta kayıt olucak ve Eylül de başlıyacak kısmetse. Kreş konulu o kadar çok yayın ve blog okudumki sayısını ben dahi bilmiyorum, konuyla ilgili internette ne varsa okudum diyebilirim, diğer tüm kuzu ile ilgili mevzularda olduğu gibi. Temiz bakım, sevgi, eğitim ve ilgi alaka ilk sıralarda bizim için, tabi yan getirileride öyle; paylaşım, pütürlü gıdaya örneklerle geçişi, oyuncaklarının asıl kullanım şeklini öğrenmesi, kurallara uymayı bilmesi vs. Gerçi kuzum çok kural tanımaz bir çocuk değildir, düzgün bir dille anlatıldığında çabucak uyum sağlar, yeterki sert söylenmesin, emirden hiç hoşlanmıyor.
     İşte bunların hepsini aslında çok ince eleyip sık dokudum ama çokta müdahale edemeyeceğim bir kreşe yolluyorum şimdi, yani özel kreşler gibi değil burası, çat kapı gidemezsin yada çok hesap soramazsın vs...ama yinede içim rahat nedense... Kızım umarım çabuk alışır ve üçümüzde yıpranmayız inşallah bu süreçte. Daha bugün çok ilginç (çok nadir ağlar) anneannesine sabah bıraktığımda baya baya ağladı, öyle vızır vızır yapar bazen ama bu sabah çokça ağladı arkamdan ve içim sızlayarak döndüm arkamı kaçtım :(
     Herşey güzel olucak demeliyim, daha 2 ay var ve ben bunun tasasını şimdiden çekmemeliyim....unut unut diyorum seslice kendime :)))
     Annem sağolsun tam 3 sene bakmış olucak kızımı kreşe verdiğimizde, Allah razı olsun, sağlık huzur versin anneme ve babama, ne kadar hasta olsada of demeden baktı, çok az kişiye nasip olur böyle anne, herkese nasip olsun inşallah :)

Hiç yorum yok: