30 Eylül 2011 Cuma

ÇİŞ - KUSMA

     2 gündür yine limoni...hastalandı hastalanacak derkeeen...dün gece yatağına kaçırdı. Gecenin köründe hem kendi üzerimi, çarşafları, hemde O nun üzerini değiştirdim ve tembihledim;

Ben: 'kuzum çişin gelince beni uyandır, olur mu? Bak üzerin çiş oldu.' şeklinde...
N: 'ben ananemin atağınada çiş aptım'
Ben: 'aaaa ama ananen üzülmüştür, keşke yapmasaydın, haber verseydin çişini'
N: 'üzülmedi ki...oolsuuun dedi bana...'?&?&....

     İşe gelince aklıma geldi söylediği çiş olayı ve niye annem bana söylemediki diye merak ettim. Annem hiç şimdiye kadar yatağına kaçırmadığını söyledi ve ekledi 'şeytan kulağına karşı' :))) Niye böyle söyledi, nerden attı anlamadım ama sanırım yaptığını hayal ediyor :)))
     Ne zaman üşütse altına kaçırıyor bizim kız :)))
     Annemle bugünki konuşmamda duyduğum haber beni çok üzdü; Kusmuş, hemde kahvaltıdan 1 saat sonra, yediklerini hiç hazmedemeden kusmuş malesef :((( Günler sonra bu haber beni çok üzdü, gerçekten üşütmüş belli ve belki midesini üşüttü. En son ben izinliyken kusmuştu ve 1 aylık izinde 2 defa...O günden buyana da hiç kusmamıştı, artık tamamen bitti diyordum. Yine de şöyle düşünüp rahatlamak istiyorum; ''sadece üşüttüğü için kustu, zaten hasta olunca, normal zamanlara göre daha fazla kusardı. Hastalığı düzelince yine geçicektir bu kötü durum. Belkide 1 kereye mahsus olmuştur...'' Nasıl ama :))) Mutlu olmaya bakmalı, mutsuz olmak için o kadar çok sebep var ki, kendini kaptırmaya gör...işte o anda biter ve o uçurumdan yuvarlanırverirsin...

Hiç yorum yok: