17 Ekim 2012 Çarşamba

İmdaaaat!!!!

     Lütfen bana biri fotoğraf makinam ile çektiğim videoların nasıl bloguma yükleneceğini öğretebilir mi???
     Ama lütfen vimeo demeyin, beceremiyorum, herşey ingilizce ve benim ingilizcem 'yes- no ve I love you' dan ibaret :(((
     Bir link kopyalayıp, atacağım adımları tek tek yazabilecek bir can arıyorum, şimdiden teşekkürler :)
     Var olan tüm videolar beklemede. Hele önceki gün kaydettiğim video evlere şenlik. kuzumun diline motor takılmış sanki ve sonunda da diyor ki: 'bende ne bilgiler var anne dimi?' :)))

      Akşam yemeğimizi dışarda yiyelim dedik, çünkü aşklarım erken geldiler eve ve benim yemekler yetişmedi. Altını kapayıp çıktık. Bu aralar kuzu küçük ergen olarak takıldığından, hep itiraz hep itiraz... Tamam sen bilirsin, bizde kendimiz gideriz, evde kalabilirsin diyoruz, hemen kendine geliyor, özür dileyip düşüyor arkamıza. Şimdilik çözüm bu.
     Gittiğimiz mekanın daimi bir müşterisi varmış, her akşam bu saatlerde uğrarmış mekana, karnını doyurup gidermiş. İsmi: Biber. Bayıldım ismine 'bibeeeer' diye seslendim, kara kara gözleriyle baktı durdu. kuzu ona dokunmak istemedi, önündeki minik çitlerin arkasından 'bibeeer' diye seslendi sadece. 'anne sevsem olur mu? Birşey yapar mı bana?' gibi sorular sordu, baya oyalandı onunla. Giderken el salladık hep beraber Biber e :)
     'Annee ben siz hasta olduğunuzda size bakarım dimi? Doktora da götürürüm' :)))' Ben neler biliyorum dimi?' :)))

Hiç yorum yok: