18 Ekim 2012 Perşembe

Zonguldak

     Arefe günü için Eskişehir planı yapmıştık, 2 gün kalıp dönelim dedik ama dün akşam aşkım 'neden bildiğimiz yere gidelim ki, Zonguldak nasıl olur?' deyiverdi. ''Ne diyorsun, gerçekten mi?'' falan derken...''hadi ''dedim, ''gidelim''. Bugün aradım, şükür ki yer varmış öğretmen evi nde. Zonguldak ta çokça akraba var aslında ama ben yakınen tanımıyorum, dayımın bir oğlu var, belki onlara da uğrarız.
     İş yerimin Zonguldak şubesi nden tanıdığım bir bayan arkadaşım var, bize yer ayırtan, ondan öğrenicez bakalım, nerelerde rakı-balık güzel olur, nerenin Türk kahvesi güzeldir falan...Zaten küçücük bir şehir ama maksat değişiklik olsun, evi özleyelim, yol yapalım vs.
     Oysa daha dün akşam kuzuya ''Eskişehir e gidiyoruz, orda korsan gemisi var, kocaman bir şato var, oraları gezicez'' diye ballandırarak anlatmıştım. Şimdi bıcırığım itiraz edicek, bir sürü söylenecek bize...
     Aslında hayallerimde 'Sinop ve Çanakkale' var ama ikiside Ankara ya uzak, aşkımın nöbeti olmasaydı düşünebilirdik ama bayram ikiye bölündü nöbet nedeniyle. Kısmet...

6 yorum:

Ada ve biz(ama ıssız değiliz) dedi ki...

Merhaba ben sizi yeni eklediğim bloguma.Çocuklar için böyle değişiklikler çok iyi oluyor size şimididen iyi tatiller diliyorum:)

lovehouse dedi ki...

Merhaba Ada ve biz :)hoşgeldiniz bloguma. Tşkler, size de iyi tatiller,iyi bayramlar :)

Ada ve biz(ama ıssız değiliz) dedi ki...

Bende teşekkür ederim.Dilerseniz sizde beni ekleyebilirsiniz Naz çok tatlı maşallah Allah bağışlasın :)

Unknown dedi ki...

SİNOP mu dediniz..çok iyi bir tercih olur şiddetle tavsiye ederim.bayramda olmazsa bile müsait bir zamanda gelin.Sinop tatil için gerçekten mükemmel..(bu arada blog sayfanızın yan taraflarında yazan yazıları nerden ayarlıyorsunuz..biliyorsunuz çok acemiyim.:))) Naz'a sevgiler..

lovehouse dedi ki...

Ada ve biz, ekledim sizi,tşkler :)yanlız size yorum yazamadım,sorun çıkıyor malesef :(

lovehouse dedi ki...

Berna hanım,bizde çok istiyoruz, bu yıl 2-3 defa niyetlendik ama kısmet olmadı,birgün mutlaka gelmek istiyoruz oralara :)
blog sayfasının sağ üst köşesinden giriş yapın,'yerleşim' e tıklarsanız, sağda yada solda 'gadget ekle'yi tıklayın, yapa-boza çözeceksiniz eminim. :)
tşkler :)