8 Ekim 2012 Pazartesi

Küçük Ergen

     Pazar günü alışveriş günümüzdü, uzun zamandır Ankamall e gitmemiştik. Önce kuzu için doğum gününde giyeceği ayakkabı, çorap ve toka vs. ihtiyaçlarını giderdik, ardından ekstra bir takım daha aldık, kreş için.
     Toka için çok gezdik, küçük hanım beğenemedi bir türlü 'anne sen anlamıyorsun, hiç birşey bilmiyorsun' demez mi bana? :))) Ya sen ne zaman büyüdün, ne zaman 'annem-babam herşeyi bilir' modundan çıktın da, küçük ergenler gibi, bizi beğenmez oldun anlamadım gitti...Neyse en son bir gelin tacı bulduk, arkası tüllü olanlardan... onu beğendi hanım. Gece yatarken başladı pazarlığa 'ne olur bunu kreşte takayım' diye. Kabul ettim, kıramadım bu küçük suratı. Ayrıca bir isteği daha varmış; Kırmızı elbisesini de giyecekmiş kreşte ve saçlarını bukle bukle yapıcakmışım makineyle :))
     Sabah uyandırmakta hiç zorluk çekmedim, saçlarını hatırlatınca zıplayıverdi yataktan :))) Foto çekmeyi unutmuşum giderken, akşam çeker eklerim buraya unutmazsam. Tam bir kokoş olmuştu :)))
     Sabah kahvaltı yaparken soruyor: 'Anne Emine öğretmenimden izin aldın mı? tacını takıcak dedin mi? Bana gülmezler dimi?' diye. Bizi bir gülme aldı...
     Bu aralar 'hileci tracy' oldu benim kız. Bir ara izledik beraber ama hangi kanaldı hatırlamıyorum. Böyle bir kız var çizgi filimde, eşek şakaları yapıyor hep ve tuhaf bir gülüşü var. kuzu oldu hileci tracy :))) Babası araba kullanırken küüüüt diye kafasına vuruyor yada yanağına bir şaplak...ihihiiii ben hileci tracy im diyor. Töbe töbeee...aynı fiilimde birde erkek çocuk karakteri var, iyilikler yapan, Tracy nin hilelerini çözüyor, ders veriyor ona. Ya işte o çocuk olsana...yok bizim kızda bir terslik var, çizgi filmlerdeki kötü yada komik karakterleri seçiyor. Yok Keloğlandaki yaşlı çirkin cadı oluyor, yok kara vezir oluyor...ol işte örgülü ol, ol işte bal kız ol dimi ama :))) Ben boşuna çocuğum Akrep burcunda olmasın demedim a dostlar...
     Hep mi kötü karakter...hayır tabi ki; mesela bu aralar prenses, deniz kızı ve perilere de taktı. Hatta o kadar ki, 'ben kanatlarım olsun, peri olayım, prenses olayım istiyorum' diyor. Doğum günü teması olarak barbi prensesi seçti. Prenses tacı aldık. prenses görünümlü küçük cadım benim :))) CD izleyeceği zaman hemen barbi cd leri istiyor, oyuncak bebekleri deniz kızı ve perili olanlardan istiyor ve hep Pamuk Prenses kitabını okutuyor :)))

Hiç yorum yok: