2 Ocak 2013 Çarşamba

Anıtkabir -İkea

Cuma akşamı Yıldıray a davetliydik, Melek cim hazırlık yapmış bir sürü, e bizde sürü gibi (çok) olunca... :)))
     Ertesi gün, yani Cumartesi sabahı kahvaltı sonrası hazırlanıp gittik, annemleri aldık, doooğru Anıtkabir e :) Teyzem ve oğlu daha önce de görmüşlerdi ama birbakıma ziyaret oldu hep beraber. kuzum yine klasik olarak, arabaya binince uyuyakaldı. Pusetine koyup, başladık aslanlı yolda ilerlemeye :)
     Hava da öyle güzeldi ki...sanki bize özel Anıtkabir ziyaret günü gibiydi :)
                                                                    Kuzum uyandı :)

Anıtkabir de müzeyi gezerken kuzuma anlatıyorum:'bak kızım Atatürk burda yatıyor...öldü...vs.'  N:'anne ama Atatürk kalbizimde yaşıyor' canım kızım benim...evet kalbimizde ama keşke yaşasaydı...:(((
     Duygulu şekilde ayrıldık Anıtkabir den, öyle kalabalıktı ki...ne güzel... Ordan bize gidelim dedik, yemek yer otururuz. Malum bizim muhite girerken, yanı başımızda bulunan Alparslan Türkeş in mezarı var. Hiç uğramak kısmet olmamıştı bugüne kadar, gerçi aklıma da hiç gelmemişti. Annemle teyzem görelim dediler. Bizde görmüş olduk.

Eve geçince çarçabuk bişeyler hazırladık, aşkımda meşhur saç kavurmasını yaptı bize, afiyetle yedik :) Eğlenceli saatler geçirdik, ne kadar ısrar etsemde bizde kalsınlar diye...annem rahat edemiyormuş başka yerde, kalmadılar.
     Pazar sabahı yine geç kalktık, hazırlanıp düştük yollara, bir tanıdığımızın annesi vefat etmişti, başsağlığı dilemeye gittik. kuzum anneannesinin kapısında:
     Nato yolu civarındaydı mevlüt, başsağlığımızı dileyip, biraz oturduktan sonra çıktık, hemen yakınıda olunca, buralara gelmişken, İKEA ya uğrayalım dedik. Annemle teyzem anında yokoldular, ikisi de çıktı sigara içmeye ama ayrı ayrı çıktıklarından, onları otoparka toplamak epey zaman aldı :))) Biz de pek alıcak bişey bulmadık, hep aynı şeyler...2-3 minik hediye alıp çıktık. Zaten kuzumun da uykusu gelmişti. Doooğru annemlere, yiyip içip, kuzumu uyutup çıktık. Günler dolu dolu geçiyor, epey yoğunuz bu aralar. İş yerimde 4 gün tatil olunca aslında epey sevindim. Teyzeme vakit ayırmış olduk.