18 Haziran 2013 Salı

Alışveriş

      Malum pazar günü Babalar Günü, bende eşime kot pantolon almayı düşünüyordum nicedir ama kendisini nasıl ikna ediceğimi bilmiyordum. Önceki akşam benden oyun odasına çadır istedi, ben de dün öğlen tatilinde yakın oyuncakçılara baktım, kızlara uygun olanı yok. küçük hanım prensesli olandan istiyordu. Lojmanda iken Dora lı bir çadırı vardı, çokça oynadı içinde ama bir zaman sonra oynamayı bırakmıştı, bende artık oynamaz diyerek, taşınırken çöpe atmıştım. Keşke saklasaymışım, şimdi yeniden istiyor kuzum. Dün akşam çadırı bahane ederek çıkardım evden aşkımı, ayrıca babalara da hediye almak gerekiyordu.
      A City Outlet e gidelim dedim, hem hediyeleri ucuza kapatalım diye :))) AVM.kapanmadan 2 saat içinde hem babalara, hem KV. me birer hediye aldık, aşkım pantolon istemedi, onun yerine ayakkabı+kemer aldı, kızımın çadırını alırken gördüğümüz 'asla kurumaz' yazılı atıştırmalıklar oyun hamurundan aldık, çok mutlu oldu, hatta geçen aylarda gittiğimizde tek başına binmek istemediği mini dönme dolaba dahi bindi, ayrıca prenses kum boyaması yaptı. Dönme dolaptaki hali haricinde foto çekmedim,aklıma gelmedi o koşuşturmaca da.

      Çıkışta felaket bir yağmur başlamıştı, herkes gibi bizde bir kenarda yaklaşık 10dk. kadar yağmurun dinmesini bekledik ama baktık dineceği yok, attık kendimizi açık otoparka. Arabaya binmemiz, otoparkta yürümemiz belki hepsi 2dk. sürdü ama resmen sırılsıklam olduk.
      Eve gelirgelmez banyoya girdik, bir güzel kendimize geldik, mis gibi giyinip salonda oyun hamurunu açtık, bir taraftan da aşkım mis kokulu çay hazırlamış, kuruyemiş, kuzuya da süt+kuruyemiş. Oturduk başına, camı açtık yağmur sesi eşliğinde...bize yeni setiyle, mısır patlattı, dondurma ve kurabiye yaptı, afiyetle yedik kızımızın elinden.
NOT: Bu yazı,Cuma günü yazılmış, ancak işyerimdeki internet bağlantısında sorun oluştuğundan bugün yayınlanabilmiştir.

2 yorum:

maviye iz süren dedi ki...

canım kurumayan hamur iyiymiş.kuruduktan sonra kötü oluyor gerçekten.çadır fikrini de aklıma düşürdünüz ben de mi alsam?
nazcığım da güle güle oynasın:)
öpüyorum yanaklarınızdan:)

lovehouse dedi ki...

Bahar cım, aynen ayrıca da tüm renkleri birbirine karıştırıyor Naz, sonra da beğenmiyor hamurları :))
Çadır epey oyalıyor, iyi olur alırsan,evcilik kuruyor içinde :)Tşkler ablası :)