21 Haziran 2013 Cuma

Blog Yazarlığında 5 Yıl Bitti...

     Tam...tam 5 yıl bitti 16 Haziran 2013 te. Blog yazmaya 16 Haziran 2008 de başladım, gerçek anlamda ara vermeden devam ediyorum, 3 yaşından sonra niyetlenmiştim sonlandırmayı ama kıyamadım...baktım, kızım adına yazacak öyle çokşey var ki, bitmiyor...çektiğim fotoları anlamlandırmak adına...devam ediyorum. Hemde büyük bir zevkle. Blog dostluklarını seviyorum :) İlk postuma 'Evliliğe Adım' ismini koymuşum. Bizi izleyenlere, yorum yapanlara ve özellikle sevenlere tşk ediyorum. Hep beraber nice yıllara :)

2 yorum:

maviye iz süren dedi ki...

Nice güzel paylaşımlara canım arkadaşımm..
tebrikler:)

lovehouse dedi ki...

Bahar cım,çok tşkler,inşallah nice paylaşımlarıma burdan devam edicem :)
Bu blog sayesinde,senin gibi dünya tatlısı arkadaşlarım oldu :)
sevgilerimle...