15 Temmuz 2013 Pazartesi

AVM. Çılgınlığı

     Bu hafta sonu hiçbir program yapmadık, 2 günü kendimize ayıralım dedik ama evde de duramadık. Dışarısı sıcak olunca, AVM.leri gezelim dedik. İstanbul yolundaki AVM.leri ve Etlik Forum Ankara yı ve IKEA yı gezdik. Tabi ki eli boş dönmedik, nasılsa bilmem kaç taksit deyip...epeyce alışveriş yaptık...sonu hayrolsun bakalım. Sonra eve gelip, aldıklarımızı seve seve yerlerine yerleştirdik :)))
     Bütün AVM.gezilerimiz boyunca uyumadı, normalde biz dolanırken, O pusetinde uyurdu ama ne olduysa eve gelene kadar uyumadı cadı. Böyle olunca da akşamları geç yattı.
Kocaman kaydıraklara tersten çıkmayı başardı :)
     Esse severler için bir müjdem var; Etlik Forum Ankara AVM. deki Esse de indirimli etiket üstünden ayrıca, %50 indirim vardı. İnsanlar resmen Esse yi kaldırıyordu. Bizde payımıza düşeni aldık tabi, çok mutlu olduk. İnanılmaz indirim ve çeşit vardı, yalnız sadece hafta sonları içinmiş bu indirim. Her Esse de var mı bilmiyorum.
     Pazar akşamı iftar soframıza zor yetiştik, aldıklarımızı yerleştir, balkona yemekleri, kapkacağı taşı derken...en güzeli de herişimiz bittiğinde(yemek yeme faslı da dahil), çayımızı demleyip sigaramı yakıp...ohhh dediğim andı, tabiki balkonda :) Sevgiyle kalın :)

9 yorum:

darkolivee dedi ki...

Aman kapalı yer bilmem ne diyoruz ama, bazen gerçekten kurtarıcı oluyor AVM ler özellikle çocuklu aileler için
deniz yakın olduğundan haftasonlarını denize giderek değerlendiriyoruz genelde, ama böyle indirimleri duyup kaçırınca üzülüyorum :)
Aldıklarınızı güle güle kullanın

sevgiler

lovehouse dedi ki...

ohh ne güzel,sizin deniz şansınız varmış...ben bunu bilir bunu söylerim;deniz olan bir ilde yaşamımı sürdürmek, çocuğumu orda yetiştirmek ama İstanbul hariç.
Tşkler,sevgiler :)

Ada ve biz(ama ıssız değiliz) dedi ki...

Ohh ne guzel gule gule kullanin aldiklarinizi bende cok severim avm leri alisverise bayilirim annemin pazartesi dogum gunuydu bende esseden seramik tencere tava seti aldim :)

maviye iz süren dedi ki...

Güzel günlerde kullanın ferdacımmm:)

lovehouse dedi ki...

Tşkler Öznur cum :) Annenin d.gününü kutlarım canım,sağlıkla nicelerini görün inşallah :) Esse takımın hayırlı olsun,ağız tadıyla yemekler yap inşallah :) Ada cımı da seni de öpüyorum :)

lovehouse dedi ki...

çok tşkler Bahar cım :)

Ada ve biz(ama ıssız değiliz) dedi ki...

Tesekkurler ablacim anneme dogum gunu hediyesi aldim takimi ama kendimede alacam cok begendim zaten suan da ben kullaniyorum annem ameliyatli oldugundan bizd optuk sizi:)

Unknown dedi ki...

Ne güzel bir balkon keyfi.Kızınızda çok tatlı maaşallah.
sevgiler

lovehouse dedi ki...

hayat paylaştıkça, :) tşkler, sevgiler.