18 Temmuz 2013 Perşembe

Hava Ayaz mı Ayaz....

Hava buz gibi Ankara da, akşamları balkonda oturma keyfimizde kaçtı gitti malesef :( Hiç keyfim yok bu nedenle ama yaratmaya çalışıyorum olabildiğince. Tabi güzel bir yanı var havaların serin geçmesinin; oruç tutanlar biraz olsun nefes alıyorlar, sıcaktan bunalmadan akşamı ediyorlar. Ankara nın bugünkü sisli, puslu görünümünü penceremden çektim, buyrun siz karar verin;
kuzumu sorarsanız, oda keyifsiz, parka gidemiyormuş, hava bozuk olunca, yaz günü hasta etmekten korkuyorum kuzumu, rüzgarlı bizim buralar, evde takılıyoruz daha çok. O da sıkılıyor haliyle. 'anne gunlerdir ben parka gidemedim' diyor. Alıştırma kitaplarını çalışıyoruz akşamları. 'hergün çalışırsak, okulda en akıllı olurum dimi' diyor bize :)))

4 yorum:

Maviye iz süren dedi ki...

Biraz bize de serin hava gönderin:)
tatlı nazı ve annesini öpüyorum...

Naz'ın Annesi dedi ki...

nee bunu istiyor olamazsın Bahar cım :(( ama madem çok istedin, hepsi sizin olsun,ben bahar-yaz insanıyım,böyle havalar beni yokediyor adeta...
bende sizi öptüm :)

Hilal-AnnendenMektubunVar dedi ki...

bizde yanıyoruz...ama bir tuhaflık eskiden nefes bile alamazdık bu sene azcıkda olsa nefes alıyoruz bazı akşamlar..öpüyorum sizi sevgiler

Naz'ın Annesi dedi ki...

Hilal cim :) bizde öptük sizi.