12 Temmuz 2013 Cuma

Cepa da El Falı

     Geçen akşam Cepa ya uğradık, alıcak birkaç eksiğimiz vardı. Önüme el falı makinesi gelmez mi? :) Hemen attım 1TL. Sol elimi uzattım, 15sn. sonra alttan bilgi yazılı kağıt çıkıyor. Benimki şöyleymiş; *Kişisel farkındalığını arttırmalı ve ufkunu her zaman geliştirmelisin(çok doğru söz) *Değişim kaçınılmazdır. gelişim ise bir seçimdir. çizgileriniz seçimde bulunabilmeniz için esnek görünüyor.(aynen doğdu) *Güçlü karakterin ve olumlu zihinsel tutumun iş yaşamındaki en büyük gücün olacaktır. (alçakgönüllü olamayacağım, bunu biliyorum) *Zihinsel potansiyel ve ruhsal güçlerinizin farkına varın.(onu da biliyorum ama üztüne düşmüyorum) *Başarının bildiklerini uygulamaya geçirmek olduğunu unutmamalısın (asla unutmadım ki) Yorum sizin :) Hoşuma gitti bu :)

2 yorum:

maviye iz süren dedi ki...

ne güzel şeyler söylemiş ben de baktırmak istedim şimdi:)

lovehouse dedi ki...

:) ben de sevdim.