5 Ağustos 2013 Pazartesi

Anaokuluna Hazırlık(Uyku) & Bayramlık

     Anaokuluna yazılacağını öğrenince, karşı çıkmıştı, gitmek istemediğini söyledi durdu ama nedenini bilmiyorum, 'sadece istemiyorum' diyordu sorunca. Zaten huyudur, yeni birşeyi söyleyince, ilk olarak karşı çıkmak :))) Cuma akşamı babası, anneannesinden alıp getirdi kuzumu. Bol bol sevip öptük kuzumuzu, çok özlemişiz, tabi O da bizi. Dönüp dolaşıp, anaokulu mevzusu açılıyor evde. 'büyüdü beim kızım, okula gidecek artık' diyor babası, havalara giriyor :))) Baktım iyice kabullenmeye başladı olayı, hatta gezmelerde konu oluyor. Birileri yaklaşıp sevmeye, sohbet etmeye başlayınca hemen anaokuluna gideceğini söylüyor. 'Hemde annemin işyerine yakın, artık annem alıcak beni okuldan' dediğini duydum ya...daha da gam yemem :))) Çok mutlu oldum gerçekten.
     Cumartesi günü, küçük hanım 'bitislek' sürmek isteyince...Ahlatlıbel geldi aklıma, uzun zamandır gitmemiştik. Keyifli bir gün oldu bizim için. Yine anaokuluna hazırlık açısından(anaokulu ve etüt de uyku saati yok), öğlenleri uyutmama kararı aldık, alışması gerekiyor çünkü. Gündüz uyutmayınca, yorgun düşen kuzucuk, akşam 9 a kadar zor dayandı resmen. 9 da yatış o yatış, sabah 10 a kadar uyudu kuzum. Ne güzel birşeymiş meğer bu sistem. Biz aşkım la böyle bir akşam daha yaşamamıştık, hep imrenirdik, erkenden yatıp sabah kalkan çocukların ana babalarına :)) Gerçi biz bunu henüz küçükken de denedik ama olmamıştı.
     Pazar günü anneme gittik, akşama kuzumu bırakıp eve dönmek üzere :( Bayramlığını aldık kuzuma. Aslında hiç aklımızda yoktu nedense ama bebeğim çocuk mağazasını görünce elbise istedi. Bakıp çıkalım diye girince aklıma geldi. Bayramlar özeldir, her çocuğun hakkıdır bayramlık almak ve bayram sabahını beklemek :) Çok mutlu oldu kuzucum, anneannesine gidince hemen giydi, birkaç saat çıkarmadı üzerinden. Yine gündüz uyutmadığından iftar saatine kadar zor dayandı, yemeğini yer yemez uyudu miniğim. Bu sabah annemi arayıp sordum, 9 a kadar uyumuş, yine çok sevindim tabi. Bu iş böyle gider inşallah :)

2 yorum:

maviye iz süren dedi ki...

iyi bayramlar ferdacım:)

lovehouse dedi ki...

İyi bayramlar Bahar cım :)