1 Ağustos 2013 Perşembe

Canım Aşkım...İyiki Doğdun

     Birtanemin canımın içinin doğum günüydü. 42 bitti, nice yıllara inşallah. Malum Ramazan ayı ve aşkım oruçlu olunca, güzel bir iftar sofrası kurdum aşkıma. Aynı gün kızımla, babasına doğum günü hediyesi olarak kıyafet almaya gittik. Beden sorun olabilir diye, aşkımı da alıp, kendi hediyesini kendisi beğensin diye AVM. de aldık soluğu. Giyindi kuşandı, daha iyileri olsun inşallah. Eve gelince doğum günü muhabbeti bitti sandı ama mini bir pasta alıp buzdolabının derinlerine saklamıştım öğlenden. kızımla ile mumları yakıp getirdik, duygulandı, şaşırdı canımın içi :)
     Sonrada hep beraber sarılıp yattık o gece :)

4 yorum:

Güzin dedi ki...

NİCE YAŞLAR DİLİYORUM. BENİMDE DOĞUM GÜNÜMDÜ :) TESADÜF :)
AİLENİZLE BİRLİK BERABERLİK SAĞLIK VE HUZURLU BİR ŞEKİLDE DAHA NİCE NİCE YAŞLAR DİLİYORUM EŞİNE ;)

Kız Kardeş Derya dedi ki...

Mutlulugunuz huzurunuz daim olsun masallah ve nice yaslara..Sevgiler..

lovehouse dedi ki...

aaa Güzin cim sana da nice yıllar diliyorum, sevdiklerinle sağlıklı, mutlu uzuun bir ömür gör :)
Tşk ediyorum iyi dileklerin için :)

lovehouse dedi ki...

Derya cım çok tşkler, Amiin :)