1 Ağustos 2013 Perşembe

İftar Sofram ve Biz

     Nicedir yoğunluk başımın belası. İşyerindeki yardımcımı geçici olarak başka bir bölüme verdiler. Hababam çalışıyorum, başımı kaldıramadım geçen hafta işten. Bu hafta biraz daha hafifledi ama yeni işler yoldalar malesef. Hal böyle olunca geçen hafta sonu maceralarımızı, iftar soframızı yayınlayamadım. İş yerimden sevdiğimiz bir arkadaşım ve eşi geldiler sağolsunlar. Geçen yıl bizi evlerinde ağırlamışlardı da...biz ancak davet edebildik onları. Bu duruma en çok sevinen kuzum oldu. Arkadaşımın kızı Elif ile çok iyi anlaşıyorlar, tek bir oyuncak kavgası dahi yaşamadan oynadılar, koşturdular evin içinde :) Elif, kuzumdan 3,5 ay küçük.
     İftar Menüm şu şekildeydi: Soğuk çorba, iç pilav, şerit bonfile tava, elma dilimli baharatlı patates fırında, haşlanmış havuç ve kırmızı biber. Salata olarak; mevsim salata, kırmızı lahana salatası, deniz börülce salatası, pişmiş mini soğanlar ve iftariyelikler. Yemek sonrası ev yapımı güllaç ve meyve vardı. Ayrıca pileli börek de yapmıştım. Nasıl unuttum, bir akşam önceden çocuklara erik kaynattım içmeleri için ve kalpli reçelli kurabiye yaptım.
     Diğer günümüz de Etlikte annemlerde geçti, kuzumla parka gittik, bol bol oynadı, keçiye, tavuk ve horozlara ot verip besledi onları, bol bol spor yaptı.

2 yorum:

Güzin dedi ki...

ne kadar güzel bir sofra. allah ağzınızın tadını bozmasın. naz her zamanki gibi harika :)

lovehouse dedi ki...

Çok tşkler :) Amin cümlemizin.