13 Ocak 2010 Çarşamba

14 AY BİTTİİİİİ...

Tabi bu yeni değil :) 14 ay, 17 günlük oldun kuzucum. İstanbul dan dönüşünden buyana yazamadım. Hastaydın, biraz izin kullanıp yanında kaldım,hasret giderdik. İyileştin ve ben işe başladım.Seninle kalıp tüm büyüme aşamalarını birebir yaşamak isterdim bebeğim, herşeyini her tavrını yakinen görmek sana eşlik etmek isterdim ama ekmek parası işte :))
Anneannen İstanbul dayken seni hastaneye yollamış.Yollamış diyorum,malum enişten sağlıkçı,teyzenle gitmişler kan aldırıp herbirşeyine bakmışlar,turp gibi çıkmışsın birtanem.Allah herkesin çoluk çocuğuna sağlık,hasta olanlarınkine ise şifa versin (Amiiin). Kilo malum düşük ama hep artış halinde olduğundan(düzenli olarak yukarı eğride)sorun yok, 8,900 gr.olmuşsun.Boy 75 cm.Maşallah kızıma.Kilo alt sınırda,boy orta persentildeymiş.Kiloyu zaten takmıyorum,boyunda ortada oluşunda sorun yok,eee sağlıklı olda kuzucum.Annen gibi çok hızlısın,yürüyüşünde,hareketlerinde çok seri,kusmalarında cabası,doğal olarakta zayıfsın.
***Artık oyuncaklarınla daha bilinçli oynuyorsun,şekilleri yerlerini bulamasanda ben gösterince kendi kendine oyuncağın içine doğru şekilde atabiliyorsun.
***Kendi kendine daha uzun süre oyalanıp oynayabiliyorsun.
***Toplam 8 dişin oldu ve yenileri geliyor sanırım.***Kendi kendine hiç durmadan konuşuyorsun bıdı bıdı bıdı diye :)) bizde anlamlı şeyler söylüyormuşsun gibi seninle konuşuyoruz, çok hoşuna gidiyor.
***Bana babanı işaretle şikayet ediyorsun :))) Bu duruma babişin çok gülüyor.
***Ayyyy diyerek cilve yapıp başını dizimize yaslıyorsun,sevgini gösteriyorsun(canım kızım)
***Sinirlenince kaşlarını çatıp bıdı bıdı yapıyor bize kızıyorsun,işaret parmağıyla hııııı yapmayada devam :))
***Hele evde dokunulması yasak eşyaların yanına yaklaşıpta bize hııı yapman varya bitiyoruz resmen :)))
***Sabaha karşı genelde yanında yatıyorum,arada gözünü aralayıp beni görünce,sırtını bana yaslayıp tekrar uykuya dalıyorsun.
***Gelip sıkıca bana sarılıyorsun.
***Tlf ile konuşmaya bayılıyorsun,tlf u kulağının arkasından sarkıtıp bıdı bıdı vır vır bişeyler geveliyorsun.Bu konuda zararlarını bilmeme rağmen biraz ihmal davrandım ve babişinden bir uyarı aldım.Artık sana sadece oyuncak tlf serbest.
***Çok ama çok güzel gülüyorsun,kahkaha atışın süper,bizi gıdıklarken gıdı gıdı yapıyorsun.

Hiç yorum yok: