26 Ocak 2010 Salı

Cibinlik yıkamaca :) Yeni cicilerimiz...



Dün akşam kızımın yatağının kirlenipte çıkardığım, 1 aydırda yıkayamadığım(çünkü makinaya sığmıyor,elde yıkanması lazım),küçük hanım bırakmıyor ki...cibinliği sonunda yıkamaya karar verdim.
Verdim ama yanımda bitiverdin sende :)
eeee neyapalım,beraber yıkadık bizde ana-kız.Minik küvetimizin su çıkışını senin pijamanla tıkadım ve içene dolan suyu köpürtüp başladım cibinliği yıkamaya...Sanada kuru bir yer hazırladım,banyo paspasından.1-2 beni seyrettin,yavaş yavaş elin suya değmeye başladı,yapma-etme derken baktım kolun suya tamamen girdi.Bende alt pijamanı çıkartıp suya bas dedim ama tamamen giriverdin,gülüştük,suları etrafa sıçrattık,artık suyu fazlasıyla seviyorsun gülücüğüm.Babişin manzaraya çok güldü,'kızımızı kaplıcalara götürmek şart olmuş annesi' diyor.Hakkatende çoktandır gitmedik şöyle jakuzilisinden kocaman bir havuz keyfine.Tam hatırlayamıyorum ama sanırım 4-5 aylık falandın en son gidişimizde.Neyse konuyu dağatmıyalım; sonrası malum,üzerini tamamen çıkartıp suya daldın,bende ıslandım sende.Arkasından güzel bir duş ve odamızda sevişmeler,kikirdemeler.Bu arada sudan da çıkmamak için baya bir direndik.İşte resimleeeeeer...



Güzel kızıma harika bir site olan http://www.simplycolors.com.tr/ kesinlikle tüm anne babalara tavsiye ediyorum,söz konusu siteden 4 adet tişört ve badi sipariş ettim ve reklamını yapmadan duramıycam.Sonradan istediğim badi ve tişörtüde geldi ve badisini banyo sonrası giydirdim kızıma.Ön kısmında diş çıkarıyorum,arkasında büyüyorum yazıyor.Kendiniz ne istiyorsanız o yazılıyor,süper ya...sende çok beğenmiş olmalısınki yatağında ordan oraya zıpladın durdun.






















Güzel kızım şu neşeye bak yaaaa,hiç unutma sen çok ama çok neşeli sevecen bir kızsın,lütfen neşeni kaybettirecek hiç kimseyle yaşama,bütün dertler kederler senden uzak olsun,Allah seni hep iyilerle karşılaştırsın yavrucum.

Hiç yorum yok: