22 Ocak 2010 Cuma

15 aylık oldun hala uyumuyorsuuuuuun...

Bebeğim ne olduda uyumuyorsun anlayamıyoruz,uykusuz geceler artık çekilmez oldu.52 kiloya düştüm.Sende uykuda kazanılan büyüme hormonundan yoksunsun.İşyerinde resmen sayıklıyorum uyku diye,akşam eve gelince aynı terane yine başlıyor.Yüzüm 10 yıl fazladan yaşlandı,zorla ayaktayım,yaşamıyorum sanki ruhum dolaşıyor.Çözüm bulamıyorum yavrucum,herşeyi denedik,karnın tok,altın kuru,çokta mutlusun,hastalığında geçti,e niye uyumuyorsun,diş diyorduk oda yok.Artık bahanelerdende sıkıldık,uyku sorununa taktığımız kulplardanda bıktık.Yaramazlık diyorum, oyundan bizden ayrılmak istemiyorsun vs.vs...
***Anneannen gündüz uyutmuyorum fazla diyor.eeeeee ne olcek böyle(çözüm yok,kendiliğinden birgün düzelicek herhalde.) bilemiyoruuuuuuuuuum,geberiyoruuuuuuuuuum...
Haftaya dr.muayenen var,bakalım ne kadar olmuşsun,gitmişken çiş-kaka testide yaptırayım diyorum,kontrol olsun diye.
***Uyku sorunu haricinde bana göre mükemmel bir bebeksin,çok uyumlu,neşeli,yemek konusundada beni hiç üzmüyorsun(kusman dışında).Maşallah kızıma...
***Son günlerde babişinde hasta,üçümüz birden hasta olmuştuk,ben baya düzeldim ama babişin düzelmedi bir türlü,geceleri sen uyumayınca oda hep ayakta,dayanamıyor senin ağlamana,benimde uykusuz kalmama.
***Elinden kalem düşmüyor,nerde görsen kalem istiyorsun bizden ve saatlerce elinde tutuyorsun,bulduğun heryeri karalıyorsun.
***Bizim güldüğümüzü duyunca arkasından yalancı bir kahkahada sen atıyorsun,gözlerini kısarak gülüyorsun şirinem benim.
***Biz diş fırçalarken daha önceden aldığım diş fırçanı istiyorsun(elini uzatıp ıııı diye fırçayı gösteriyorsun)pek ağzına sokmuyorsun ama,elinde tutuyorsun ve bazen diline dokunduruyorsun,diline fırça batıncada çekiyorsun dilinden.Olsun böyle böyle olucak dimi aşkım.En kötü kısmı; işimiz bitince elinden fırçayı alabilmek.Genellikle yeni birşey görüp elinden bırakana kadar bekliyorum ama dün akşam fırçalıka koyman için seni yönlendirdim,zorda olsa bıraktın aşkım.
***Her wc ye gidişimde zaten yapışık olduğumuzdan,sende yanıma geliyorsun,hadi kızım çişşşş diyorum lazımlığına oturman için telkinde bulunuyorum,bazen oturuyorsun bazende lazımlığın ayrılan kısmını çıkarıp elinde gezdirmekle yetiniyorsun,henüz alışamadın ama göz aşinalığıda bir başlangıç...

Hiç yorum yok: