25 Ocak 2010 Pazartesi

HORON,PARK ve BANYO MACERALARI...


Kuzuların kuzusu,bu nasıl horon kırmak böyle,nasılda kaptın oyunu,nasılda oynuyorsun böyle şirin...












Resmen figürleri yapıyorsun kuzucum,kemençe sesini duyar duymaz başlıyorsun kolları kaldırıp ayaklarını ata ata oynamaya;












Çok yakında video kamera almak şart oldu,böyle resimle olmuyor seni anlatmak,videonu çekip koyucam horon nasıl olurmuş görülsün diye :)















Bu hafta sonunu biraz alışveriş merkezi,biraz evde oyunlu,sevişmeli,biraz parklarda fink şeklinde geçirdik.Hepside pek zevkliydi.Pazar günü sabah süper bir hava vardı Ankara da.Değerlendirelim diyerek kendimizi attık sokaklara.Parkı gördüğün anda attığın çığlıkları görmezden gelmemiz imkansız bebeğim,kaydırak,tahtiravalli,salıncak...ne varsa hepsini denedik parkta,tabi bende fırsat bu fırsat seni kaydırıyormuş gibi yaparak kaydım,sallandım... :))










Babişinde bize gülmekten kendini alamadı(kayarken hızımı alamamışımda...düştüm azıcık :))Hep beraber çok eğlendik,hızımızı alamayıp bir başka parka daha gittik,ordada senin çok sevdiğin yusufçuk sallıncağı var,hemen ıııı diyerek gösteriyorsun sallıncağı,diğer çocukları izliyorsun merakla(bizde seni izliyoruz,büyümüş kızımız diye).



















Anlıycan senin için dün mahallenin tüm parklarını dolaştık,ha bide söylemeden geçemiycem, küçük hanım büyümüşte arabasıyla gezmezmiş.Ya kucak istermiş yada bizi peşinden koşturarak tüm mahalle esnafına merhaba dermiş.Elimizden tutmadan bütün dükkanlara uğradın aşkım,keşfediyorsun adeta ortalığı.İlginç bulduğun herşeye dokunmak istiyorsun,bizde baya serbest bıraktık seni ama koşturmaktan helak olduk resmen.
Bütün gün koşturmaktan bulduğun her arada uydun diyebilirim,bende kıyamadım uyumana izin verdim aşkım.Ama gece uyumak bilmedin,saat 11 e geliyordu gözlerini kapadığında.
Banyo faslımızı yazmayı unutmuşum;
Cuma akşamı banyo yapayım kızımı biraz eğlenelim beraber dedim,babamızıda yanımıza almadık.Ana-kız olalım dedik :)Bıcı bıcı deyince hemen çığlığı bastın(sevinç çığlığı),küvetinin kovanın yerini göstererek ıııııı ıııııı bici bici diyerek...Üzerini bile çok zor çıkarttım küvete atlıyorsun daha hazırlanmadan,beraber çok eğlendik kuzumla,suları hertarafa fışkırttık beraberce,toplarla oynadık,gülüştük.Artık öyle zevkliki seninle herşeyi paylaşmak,karşılık alıyorum komikliklerime,gözlerimin içine bakıyorsun tepkimi görebilmek için,bende yiyorum o gözleri yiycem ben, yiycem ben diyerek öpüp kokluyorum gıdıklıyorum seni, sende beni gıdıklıyorsun...İlk defa bu seferinde küvetten çıkmak istemedin ama çokta zorlamadın beni,Seni çok seviyorum,güzel kızım...

Hiç yorum yok: