26 Eylül 2012 Çarşamba

Ateş...Pırt...Uyku Denemeleri

     2 gündür kuzuma annem bakıyordu bizim evde. pazardan bu yana ateşliydi, 37.8 e kadar çıktı ateşi, çok şükür şimdi iyi. Dün ateşi çıkmadı ama her ihtimale karşı kreşe yollamadık, bir taraftan da, zaten istemediği kreşi hiç istemeyecek diye korktuk. Dün akşam annem evine, bu sabah kuzu kreşe :))) Tabi şartlı gidiyor küçük hanım kreşe; ' ateşim çıkarsa, hasta olursam beni alın tamam mı anne? Peki ben sizi nasıl arıyacağım kreşten? Orda doktor yokki...' vs. vs. Söz verdim yolladım, kreşle ilgili yeni bahanelerine gelirsek; orda midem bulanıyor, hep karnım ağrıyor, çok uykum geliyor, sıkılıyorum, diğer çocuklar benimle oynamıyorlar....
     Bakalım akşama nasıl gelecek ve neler söyleyecek.
     Hafta sonu kreşle ilgili bana komik, kendisine ise üzücü gelen bir anısını anlattı; (tabi bu anı yanımda pırt yapınca aklına geldi) ben kireşte pırt yaptım, öğretmenimde diğer çocukların yanında; kaka kokusu geliyor dedi. ama anne hemde diğer çocukların yanında dedi :((
     Buna çok üzülmüş belliki, sanırım öğretmeni bir daha yapmasın diye utandırmayı seçmiş kızımı :))) Güldüğüme bakmayın, aslında öğretmeni bu örnekte böyle davranıyorsa, kuzu da gördüğü diğer yanlışları da diğer çocukların yanında söylüyor olabilir. alıngan bir kız, butür şeylerden fazlasıyla alınabiliyor. Bana başka örneklerde söylemesini bekliyorum kuzumun, biriktirip öğretmeniyle konuşmalıyım. Bu gibi şeylerde kreşten soğumasına neden oluyor sanırım.

      Ayrıca bebeklikten bu yana çok pırtçı bir kız :)))) Hatta geçenlerde yine yanımda pırt(biz öyle diyoruz) yaptı ve aklıma geldi sordum;
Ben: Kızım sen kreşte de pırt yapıyormusun(ki evde uluorta yapar ve ayıp vs. demeyiz hiç, bazende beraber gülüşürüz).
N: Yapıyorum.
Ben: Peki arkadaşların duyuyor mu?
N: Hayır.
Ben: Nasıl duymuyorlar,sessiz mi yapıyorsun?
N: Biryerlere gizlenip yapıyorum.  %^+'''..
Ya aklıma gelip sormamışım o anda 'neden gizli yapıyorsun' diye :)))
     Akşam anneannesi gidince bir güzel yıkandı, sonra fotoğraf çekmek istedi, babamla seni çekeyim mi aile olarak dedi, izin verdim, sonra bende onunkileri çektim, acayip pozcu yaaa. Tabi bizimkileri bugün hemen sildim :)) Banyo sonrası doğal halimiz pek hoşuma gitmedi :)))
      Ardından klasik hikaye faslı ve yanına o anda seçtiği bir oyuncağı ile odasına geçtik. Aklıma geliverdi birden, uyku vakti bir hayli geçmişti ve onu uyutmak zorundaydım, diğer yandan aşkım ile yeni gelen konsolu kurduk ve çok yorulduk, hiç oturup sohbet edemedik ve dolaptaki tek kalan birada gözümüz var, onu içmek istiyoruz...Biran düşünüp 'hadi hikayeni okuyalım, sonra gece lambası açılacak ve sen burda yatıp beni bekleyeceksin, tabi bu arada uyuyabilirsin istersen ama bana yanında yer bırak ki biramı içtiğimde yanına gelip yatabileyim' bu şekilde bir başlangıç daha yaptım, hadi hayırlısı. yatak odası salona açılıyor ve salon lambasınıda iyice kıstık, tv. nin sesi minumuma çekildi. Hikayeyi okudum, üzerini örttüm ve ''hadi kızım sen burda dinlen, istersen uyu, bak biz hemen içerdeyiz, kapın açık, gece lambanda...ben biraz babanla oturmak istiyorum''. diyerek odasından çıktım. İki vızvız yaptı, kararlı bir tonla 'heeey hadi bakiiim, benim işim bitmedi' dedim. Ama uyumak istemiyormuş. Uyumak zorunda olmadığını söyledim, sonuçta uyumasa da sırtı dinlendi ve bizde azıcık keyif yaptık, iki sohbet vs. Bundan sonra bunu deniyeceğim ve yavaş yavaş kapısı kapanacak inşallah, belki yanlız uyumayı öğrenir kuzucuk, belli mi olur? :)
     Balığının da fotosunu çekecekti ama balık sürekli yer değiştirdiğinden bir türlü tutturamadı, sonunda; Anne sen Yıldız ı buraya dittir, ben fotoğrafını çekeyim' dedi :)))) 'Yıldız' beta balığımızın ismi bu arada.


Hiç yorum yok: