13 Eylül 2012 Perşembe

Kreşe 1 Hafta Kala

     Malum tatil bitti ve kreş vakti geldi çattı :) Akay da Öğe Hanım izinli olunca Dr. Mustafa bey e gittik kuzumla. Çocuklarla değilde anne-babayla daha çok ilgileniyor, yani sevecen, sıcak dr.lar vardırya, hemencecik çocuklarla iletişim kurabilen, işte onlardan değil bu dr. Böyle olunca da pek istemedi muayene olmayı, ayrıca sürekli iğne olmak istemediğini söyledi, yok desemde tam ikna olamadı, taaki hastaneden çıkana kadar. Tabi bu arada oyuncaklar ve diğer hasta çocuklarla oynamayı da ihmal etmedi :)
     Ölçüler şöyle, %25 te imiş hem boy hem kiloda. Boy: 97,5 - Kilo: 14
     Balbocukleri  blogunda gördüm, nasıl canım çekti anlatamam, akşamına hemen yaptım ve kesinlikle bayıldıııım, adı Bulgur Köftesi ama aslında Fellah Köftesi deniyormuş. Eşim pek sevmedi ama ben çok sevdim, hatta fazla yapmışım diye bir kısmını dolaba kaldırdım, bir ara kalanını da hüpleticem :)













Hiç yorum yok: