28 Eylül 2012 Cuma

Kreş Sorunsalı....

     Dün yazmamıştım ama ben saat 11 sularında başlamıştım kreşi aramaya ama bir türlü öğretmenine ulaşamamıştım, sonunda da Meltem öğretmen ile görüşmüştüm. İlk aradığımda toplantıda demişlerdi. Meğer eşimle toplantıda imişler :))) Eşimde benim gibi duramamış, dayanamamış ve görüşmeye gitmiş yüzyüze. Ben konuya direk daldığımdan ve içimdekileri öylece aktardığımdan, iyikide ben yüzyüze görüşmemişim öğretmenle. Eşim inceden girer, çok dolandırır, mesajı verir ama incitmeden, çok hissettirmeden... vs. Seside çok narindir, kibardır :)) Bense çat çat konuşurum, olmadı ağlarım :(((
     Sorunlarımızı anlatmış,( 'pırt' konusunu ben bilmiyorum, haberim yok demiş, 'otur ağla çocuğum' konusunda ise, 'evet bendim o, hatırlıyorum, bazen susmadıklarında -ağlama geçince kalkarsın- diyorum) demiş. Eşimde kuzumun ne kadar ince olduğunu, dokunulmaktan hoşlandığını vs. anlatmış, 'onu kazanmak için çabalamalısınız, yoksa burdan alıp başka yere yazdır, orayıda beğenmezse başka yere...bu olmaz' demiş.
     Akşam kuzumun bizi dinlediğinden bahsetmiştim bir önceki postta; dün akşam eve gelir gelmez ilk sorusu;2 anne beni kreşten almaya karar verdin mi bugün' :(( ben böyle birşeyden bahsetmedim diye hatırlıyorum ama demek aşkım ile aramızda geçti böyle birşeyler...belki o kızgınlık, üzgünlükle söylemişizdir...çok duygusaldık o akşam.
       'Hadi anne, bak bizim için yer açtım' diyor bıcırığım, faaliyet yapacakmışız :)))

      Yine de dün akşam, önceki akşamlara göre daha uyumlu idi, kreşte birşeyler değişmiş gibi geldi bana, yani öğretmenleri daha sıcak, daha ilgili davrandılar belki de.
     Bende iş çıkışı, hediye olarak çıkartma almıştım kızıma(çok sever), yemekten sonra biraz ders yapalım dedim bunlarla. Alıştırma kitapları var, onları çalışıyoruz, eğlenceli olması için de bu çıkartmalardan yapıştırıyor her doğru yaptığı alıştırma sayfasına. Sıkılınca bırakıyorum hemen. Çalıştık, eğlendik beraber kızımla, gayet mutluydu akşam, sadece uyku vakti gelince anneannesini istedi, sabah güneş açtığında anneanneme gideyim diye biraz vızladı hepsi bu. Burnu halen tıkalı olduğundan pek rahat uyuyamadı gece. Buhar makinesi açıktı, ayak altlarına vikste sürdüm ama geniz akıntısıda olunca öksürükte eklendi gece eylencemize ve iyi uyuyamadı yavrum. Sabah ta uykum var diyerek zor uyandırdım :(
     Hadi dedim bugün son gün, yarın tatil. Her cuma oyuncak günleri kreşte ama yanında oyuncak götürmek istemedi nedense :(

Hiç yorum yok: