24 Eylül 2012 Pazartesi

Şirin Cadı...

     Kreşten ben aldım Çarşamba akşamı kızımı, çoook sevindi, babası nöbetçi olunca, bizi bekleyen akşamı değerlendirmek istedim. Önce bir güzel yemek yedik Kızılay İş Merkezinde, ardından oyuncak aldık ve pet shop gezdik kuzumla. Nasıl heyecanlanıyor minik hayvanları görünce, 'anne bahçeli evimiz olunca bundan alalım mı?' diyor, her hayvana baktığında :) Güzel bir akşamdı. Gece de sarmaş dolaş uyuduk kuzumla. 
      Ertesi sabah babasının gelişini bekledik, kreşe bıraksın diye. Kuzum beni öpüp kokladı, el salladı bol bol :)
     Cuma akşamı da 'babış' ile geldiler. Arabadan iner inmez bağırmarmaya başlıyor miniğim anne diye. Hemen duyup dış kapıyı açıyorum onlara ve cama çıkıyorum, nasıl çığlıklar atıyor, nasıl şımarıyor bana :))) İçeri girer girmez yemekleri soruyor. Tabi ben 1 saat önce evde olduğumdan sofrayı kurmuş oluyorum, atlıyor hemen masaya :)))
  Nasıl silip süpürmüş tabağındakileri....41 kere Maşallah :)

     Bu arada dikkatinizi çekmiştir umarım, pitikareli mutfak masa örtüm, çok severek aldım, birde sutaşı denilen şeyi bulabilseydim örtünün kenarlarına diktirecektim.


2 yorum:

maviye iz süren dedi ki...

Şirin cadıya maşallah:)Babanız gelmiş gözünüz aydın:)Masa örtüsü de çok güzel güle güle kullanın:)

lovehouse dedi ki...

Çok tşk. ediyorum Gülce'nin annesi :)