2 Nisan 2009 Perşembe

Anneannenin ve Dedenin Doğum Günü



KUZUCUĞUUUUUUM.....ANNESİNİN GÜZELİİİİİ....

Çok önemli ama anneciğinin yazmayı unuttuğu özel bir gün.Deden 17.03.1940 doğumlu,anneannen 25.03.1950 doğumlu olunca ikisinin doğum günlerini birleştirmek istedim.Güzel bir sürpriz hazırlamaya çalıştım,inşallah başarılı olmuşumdur.
Planlar yapıldı hemde en incesinden,misafir geleceğini söyleyerek ikisinide saat 8 diyerek eve davet ettim.Teyzenlere öncesinde gelmelerini tembih ettim.Herşey süper, masa hazırlandı,Mumlar hazırlandı,kapı saat 8 e beş kala açık bırakılıp lambalar sönücek ve içeri girince şok olucaklar sürpriiiizzzz denicek hep beraber....planlar böyle ama plan pek tutmadı...
*Büyük Birlik Partisi Başkanı Muhsin Yazıcıoğlu ve arkadaşları o gece helikopter kazasında kayboldular,tüm Türkiye nin gözü gelecek haberde...tabi bizimde(3 gün sonra enkaza ulaşıldı,hepsini kaybettik malesef.Allah rahmet etsin)*
Kapı çalıyor ve daha saat 7,15. Baban geldiler dedi,anneannenin sesi geliyor,bütün sürpriz mahvolacak,daha teyzenlerde gelmedi.Neyse alelacele mumlar yakıldı,pastanınkilerde,aldım pastayı kapının önüne,babanda foto olarak görevli.İki başımıza SÜRPRİİİİİZZZZZ...dedik,aslında bizim halimiz onlarınkinden daha komikti :) Resimler çekildi,anneannende dedende çok memnun oldular,şaşırdılar.
Karşılamadan sonra haberlere kilitlendik.Bir süre sonra da teyzenler geldi.Bu arada sen mışıl mışıl uyuyorsun,herzaman ki gibi bize müsade ediyorsun akıllı kuzum.Tekrar masa başı...mumları yaktım ama onlara beraber üfletip pastayı birlikte kestirebilecekmiyim diyede kara kara düşünmeye başladım :))) Israrlarıma dayanamayarak pastayı üflediler.
Kesme faslı gelince anneannen baya nazlandı.onuda babişin ikna etti.
Sohbet muhabbet çok güzel bir akşam geçirdik.Hediyelerini çocuk gibilerdi çok beğendiler


İyiki doğdunuz anneciğim,babacığım....Sizi seviyoruz....

Hiç yorum yok: