30 Nisan 2009 Perşembe

6 AY, 2 GÜNLÜK OLDUN MELEĞİM...


Dün 6.ay kontrolüne gittik.Yarım yaşın kutlu olsun meleğim,nice yaşlara...sağlıklı,huzurlu ve başarılı ol inşallah....
***Çok heyecanlıydık babişinle.Kilo durumun beni çok endişelendiriyordu çünkü.Geçen ay kilo almamış, 6.hastalık denen illetle uğraşmıştın birtanem.Bu nedenle kilo alımı değil, birde yarım kilo vermiştin.Ama bu ay iyi beslendiğini düşündüğümden en az 1 kilo almış olduğunu bekliyordum.
***Dr.Öge hanım şikayetimiz olup olmadığını sorunca; ikimizde aynı anda çok hareketli olduğunu söyledik,kilo tutmuyor,kilo alırım diye korkuyor dedik :) senin için.Hemen tarttı seni gülerek...
***Yine umduğumuzu bulamadık ama en azından kilo kaybı yok, yarım kiloda fazladan almışsın.Şükürler olsun...Biz senin sağlıklı oluşuna çok seviniyoruz,zayıf oluşun bu nedenle bizi çok üzmüyor,yeterki kiloda standartların altına düşme.Çünkü çok hareketlisin,sürekli zıplama halindesin ve fazla kilo tutamaman normal aşkım.Dr.hanım senin ilerde çok uzun ama ince bir kız olucağını söyledi.Sen daha doğmadan Dr.Tolga Ecemiş te aynını demişti,Bizde sevinmiştik buna.Ben de babanda yerinde sayıklayan,tombik,ağır kanlı bir bebeğimizin olmasını istemedik hiç.Babişin 'Karadenizli, hareketli yönünü sizden almış' diyor.Pek çok konuda büyük konuşurum ve hepside başıma gelir malesef :)) ama ilk defa bu başıma gelmedi.Çünkü benim ağır kanlı insanlara tahammülüm yoktur.Bir şey yapılacaksa hemen ve çok çabuk yapılmalı...Ama tahminim sen çok hızlı,benim gibi heyecanlı bir kişiliksin aşkım.Seni seviyoruuuuuzzzz!...
***Konuyu epeyce dağattım dimi :(
Kilo:60 gr. Boy:63 cm.
Çok iyi maşallah kızıma...Yine Pnömokok 3.aşın ağızdan verildi.Hiç hoşlanmadığını söylemeliyim.Dr. düşük doğduğundan normal kiloda ama artırabiliriz biraz dedi.Vitaminlerin değişti,sağlıklı bir bebek olduğunu öğrendiğimizden şükrederek Akay dan ayrıldık.
***Geçen hafta EDOK ta yediğimiz pideyi unutamadım,çok lezzetliydi.Babişinde bizi tekrar oraya götürdü.Biz pidelerimizi sende mamanı yedin.Gelince hepsi üstüste gelirya... :) restoranın bebek bakım odası yok,dolayısıyla masanın kenarına saklanarak(mecburen)arabanın içinde altını aldım,mama saatinde aynı ana denk geldi,üstüne birde uyku saatin....derkeeeen,biraz babişin yedi biraz ben....pidelerim soğuyunca babişin ısıttırdı ama nafile yine soğudu :) Canın sağolsun bebeişim, sonunda uykuya daldın,biz de bir güzel yürüyüş yaptık,kantini gezdik.Eve dönüşte sağnak yağışa yakalandık,kapının önüne gelince yağmurdan arabadan çıkamadık,çok ta iyi oldu.Uzun zamandır yağmuru böyle izlememiştik.Sanrufa vuran yağmur tıkırtışı bize romantik anlar yaşattırdı,sende yağmur sesiyle mışıl mışıl uyudun aşkım.Yaklaşık 15 dak.sonra ancak eve girebildik.Babişin bir gün önceden nöbetçi olduğundan onu dinlendirdik.Güzel bir çarşamba daha böyle geçti aşkım.

Hiç yorum yok: