8 Nisan 2009 Çarşamba

TUZSUZ KABAK ÇEKİRDEĞİ

* Dün alıcaktım ama eve geldiğimde ananen tv.de cevizin iyi geldiğini duymuş,cevizi bir güzel öğütüp mamana katmış.Haftada 2 defa 1 çay kaşığı katılacakmış...
Ne yapalım bizde cevizin bitince kabak çekirdeğine başlarız,ananeni kıramıycam.
Bu gün ananenlerdeyiz,Tayyar eniştenlerin kurbanını kestirmiş(kurban adak adamışlar,ananene teslim etmişler parasını)Oda sabahtan adak işini halletmiş,yemeğe bizi davet etti,babişin gelince beraber yemek yiyip Hülya teyzenlere gidicez.Ceren ablanın doğum günü bugün.(08-04-2009) Resimleri yarın eklerim artık.
* Minik kuzum, dün ilklerini yazmıştımya; birkaçgündür gündüzleri biberon mamasını sana yedirmekte zorlanıyoruz,sadece geceleri uyku halindeyken içiyorsun mamanı,baban,ananen ve ben yemek zamanın gelince sen yedir-ben yedir yapıyorduk,yememenden korkuyorduk yani...Sonunda mama yemeyince kaşıkla verilen diğer yemeklerini reddetmediğini farkettik.Anlıyacağın, sen artık koca kız oldunda biberon değil kaşık istiyormuşsun meğer...Pirinç unu,bebe bisküvisi,yoğurt,meyve suyu(pekmezli) ve gece tahılını bir güzel kaşıkla yiyorsun. İnşallah sebzeleride aynı iştahla yedirmeyi başarırım sana.
* Bu sabah bir ilk daha başardık seninle,kendim için pişirdiğim yumurtanın sarısından elimle biraz tattırdım aşkım.Baktım yutuverdin,birkez daha verdim yine aldın,aferin benim akıllı kızıma dedim bana şeker şeker gülümsedin.Aslında 6 ay itibariyle verilmeye başlanıcak ama tattırıp tepkini ölçmek istedim.6.ayında tuzsuz peynir ve yumurta sarısı vericem kuzuma hadi bana kolay gelsin.... :)

Hiç yorum yok: