17 Nisan 2009 Cuma

KIZIMIN TOP HAVUZU VE SANCILI DİŞLERİ....



Ne zamandır alıpta odana kurmak istediğim bir oyuncak vardı.Geçenlerde su havuzunu aldım ama içini dolduracak küçük topları bir türlü bulamamıştım.Dün babanla sana mama almak ve birazda gezmek için Migrosa(Ankamall) gittik.Toyiki de topları buldum,1 kutuda 100 adet varmış, çok olur dedik ama.....
*****Eve gelir gelmez önce havuzu şişirdik,içinede hooooop...gelsin toplar,acayip hoş oldu,bizimde oynayasımız geldi biriciğim.Hep beraber başladık oynamaya,sanki seni oynatıyor gibi yapıp biz eğlendik.Bıcırığım seni havuzun içine oturttuk tepkine baktık,hiç korkmadın aksine çok eğlendin.Sanki yüzüyormuş gibi ayaklarınla kollarınla kulaçlar attın,kıpır kıpırdın aşkım.Bizi çok güldürdün.Havuz umduğumuzdan küçük çıktı üzülecektikki,sen içine girince anladıkki tam sana göreymiş küçük kızım.
*****Şimdilerde en heyecanlı olduğun anlar,açık hava gezileri dışında tabiiii,yemek vakti tabağı yada biberonu gördüğündeki anlar....Maşallah bin kere maşallah....


Ama bu akşam uyku vakti geldiğinde hep beraber nöbet tuttuk bebeğim,uyumak bilmedin bir türlü...Dişlerini kaşımaktan kollarını yedin bitirdin,jel sürdük,calpol içirdik,ellerimi yıkayıp biraz kaşıdım yine yok yine yok....Sallıyoruz...bırakıyoruz....kaldırıp dolaştırıyoruuuuuuz...

*****Nafile oldu herşey,dişlerin çıksada rahatlasan diyorum ama daha ne dişler çıkacak,biri bitip biri başlıycak biliyorum.Karşılıklı biraz sabır gerek anlaşılan.Yapılacak bişey yok....Uykusuz geceler belki ama büyüdüğünü görmek güzel hemde çok güzel bir duygu bebeğim.Seni seviyoruz,akıttığın gözyaşlarına kıyamayız biz...

Hiç yorum yok: