7 Mart 2011 Pazartesi

Hafta Sonu Gezmelerimiz ve 2. Azımız

    
     Yaklaşık 10 gündür hergece kusuyor, illallah ettik artık, üstbaş, yatak yorgan kalmıyor, 10 gündür kusmuk kokarak gidiyoruz işe, burnumdan bu koku gitmiyor birtürlü. Hatun meğer diş çıkarıyormuş, halen bir ucu kaldı çıkacak, çıkaramadı. Tabi kusmaya devam ama işin garip yanı çocuk kusarken aklıma gelmiyor dişmi diye, o günleri geçirmişiz gibi geliyor sanki. Büyüdükya :))) eee kaldı 3 tane daha, hayırlısı bakalım...
   Cumartesi akşamı aşkımın iş arkadaşına davetliydik. 3 aile olduk, ailenin birinin iki kız bir oğlu var ama onlar lise üniversite seviyesindeler, ev sahibinin 5.sınıfta bir kızı ve 21 aylık ikiz oğulları vardı. kuzu da katılınca seyredin curcunayı :))) Çok güldük, çok eğlendik, çocukları tutmayı beceremedikçe gülme krizi tuttu bizi. İki laf konuşamadık, bir hengamedir gitti resmen :))) Halen düşündükçe gülüyorum. Bu gurubu bizede davet edicez, muhtemelen önümüzdeki c.tesi bizde olurlar. Aslında ben iki aileyi aynı gün değilde ayrı ayrı almak isterdim ama onlar hep beraber alınca bizde mecbur olduk diyebilirim.
İkizler sürekli ellerinde bişeyler yediler, kuzum da özenip eline aldı bişeyler, başlarda yemeden elinde tuttu ama sonraları küçük parçalar koparıp yuttuğunu gördüm, çiğnemeden yutsada bir buda birşey dedim :) Evin altını üstüne getirdiler resmen, kafa beyin kalmadı bizde, yinede 11:30 a kadar kaldım, ayıp dimi :)))

Hiç yorum yok: