18 Mart 2011 Cuma

Yüzüne Ne Oldu (= ???

     Pazartesi akşamı eve gittik herzamanki gibi, yine üzerimize atladı,sarıldık koklaştık. Annem yüzüne baksana deyince gördüğüm manzara içimi acıttı, çok üzüldüm çok...ne oldu dedim anneme 'düşmüş odasında, benimde haberim yok, biryere çarptı herhalde, fazlada ağlamadı' dedi. kuzuma soruyorum ne oldu diye 'düştüm' diyor sadece. Bir gün önce tırnaklarını kesmiştim ve kenarları tırtıklı kalmıştı, şüphelendim acaba tırnaklarıylamı çizdi diye, çünkü tıpkı tırmık yemiş yada yüzüne tırtıklı bişey sürtülmüş gibiydi. Belli etmedim ama çok üzüldüm kuzuma, ben bakmaya kıyamazken böyle bir acı çekmesine, yara almasına tahammül edemiyorum kuzumun. Ara ara kaç defa sordum ama hep düştüm dedi. Tekrarı olmaz inşallah...
Resmini çektim aynı akşam yüzünün ama sanırım makine fotoshoplu :)) flu çıkmış, yakından görünüşü daha feciydi aslında :(
Aynı akşamın gecesinde sabaha kadar rüyalandı kızım, ağlayarak uyandı herseferinde, anne, baba diye konuştu, zor bir gece geçirdik.
Ertesi gün eve gittiğimde ise yine sol  tarafında bir yara izi vardı. Ablamlara gitmişler o gün ve Şimalle oynarlarken olmuş.  'böle aptı anne Şimal' elleriylede dürtme işareti yaparak anlattı. Yine üzüldüm. Resmini çekmeyi unutmuşum bu sefer. Aleovera dan aldığım First Spreyi sürmüştüm, yine aleoveralı Gelly adında bir krem jel var, onu sürdüm, şimdi daha iyi.
Allah tüm çocukları kazalardan korusun, gözüne yakın yerlerden yara aldığından korkuyorum hep, melekler korumuş yine yavrumu.

Hiç yorum yok: