30 Mart 2011 Çarşamba

Şanslıyım Hemde Çok :)

     Pazar günü için Nurturia gurubumdaki arkadaşlarımı davet ettim evimize, hemde kim gelmek isterse diye, herkese kapım açık, seviyorum hepsini :)
     Daha önce yüzyüze tanışmadığım 2 arkadaşımda çıkıp gelmişler sağolsunlar, öyle mutlu oldum ki :)
Hülya(Öykü), Ezgi(Zeynep), Seda(Kerem), Yaprak(Poyraz), Ülkü(Nihan-Elif) ve İlknur(Elif ciğim ateşli olduğundan gelemedi)
     kuzum hepsiyle ayrı ayrı oynadı, çıldırdı sevinçten, daha misafirlerimiz gelmeden başlamıştı arkadaşlarının isimlerini saymaya.
     Tekrar tekrar Nurturia hayatıma girdiğin için teşekkür ederim, ne güzel arkadaşlıklar kurdum sayende, nasıl eğlenceli insanlar tanıdım. Dertlerimi paylaştığım, üzüntümle üzülen, sevincimle benden çok sevinen arkadaşlar bunlar. Aklıma gelen herşeyi sorabildiğim akıl hocam aynı zamanda Nurturia :)
Zeynep kuzumu kovaladı öpebilmek için :)), Kerem le uzun süre oynadılar sıkılmadan, Poyraz ilede çok oynadılar kaynaştılar, zaten kuzumun en has arkadaşı erkeklerden oluşuyor :))), Öykü her zamanki gibi hanım hanımcıktı yavrum :), Nihan ile Elif abla kardeş öyle iyi anlaşıyorlarki pekte diğer çocuklara ihtiyaçları olmadı zaten :)
Ezgi cim sağolsun çocuklarla çok ilgilendi, ben ev sahibi olarak pek ilgilenemedim açıkcası bebeklerimizle ama sayesinde bende rahat ettim, canım arkadaşım öpüyorum seni :)

İlknur u ilk kez gördüm ve çok sevdim, tam bir hanımefendi, kibar ama konuşkan, sakin ama içten, hele gamzene bayıldım İlknur cum :)

Yaprak lada ilk kez tanışmış olduk ve kendisinide çok sevdim; en önce güler yüzü dikkatimi çekti ve tabii güzelliği, yakışıklı oğluda annesinin hanımlığından kaynaklı yakışıklı ve kibardı maşallah. Ayrıca hiç yabancılık çekmedik birbirimizle :)
Seda cım, Hülya cım, Ezgi cim ve Ülkü cüm zaten eski arkadaşlarım, hepsini ayrı ayrı seviyorum.
Ülkü nün yavrularına baktığı bu pozu çok sevdim(dik),ancak bir anne çocuklara böyle bakabilir :)
Çok ama çok mutlu oldum, herkes çok içten ve sıcaktı, çocuklarımız çok eğlendiler, o gün çok konuştum, çok eğlendim, hepinizin ayağına sağlık, iyiki tanımışım sizleri :)
Kuzularııım, bunlar bizim diyemi böyle seviyorum bilmiyorum,heee şimdi düşündümde; annelerini sevince daha bir seviyorum bebelerini :)

Hiç yorum yok: