30 Mart 2011 Çarşamba

AVM Gezimiz

Akşam eve gelince canımın gezme istediğini farkettim, aşkım da gelince hadi dedim, gezelim hava alalım, kızımızda iki oyuncaklarla oynasın bedavadan :))) E dedi aşkım, madem yemeğide AVM de yiyelim, felekten bir gün çalalım, hayır dermiyim atladım :)))
kuzu da heyecanla hazırlandı beni uğraştırmadan. Hemen fast food katına çıktık, bu arada Ankamall de idik. Kızımın yemek saatine daha vakit olduğundan ona ayran, kendimizede bişeyler aldık. Pipet istedi hanfendi. Dışarda pipetle bişeyler içmesi işime gelmiyor tabi, üzerine dökmesinden korktuğumdan ama bu sefer izin verdim ve hiç dökmedi kuzum.
Birazda dolaştık tabi, gözümüz gönlümüz açıldı, baktım ne moda ne değil :))) kuzu içinde oyuncakçıya girdik 1 saatte çıkamadık tabi, ne varsa elledi ve oynadı yavrum :)

Hiç yorum yok: