7 Mart 2011 Pazartesi

Pazar Günü

     Hafta sonları oldukça geç uyanıyoruz ailece, bakalım kreş başlayınca ne yapacak. 11 gibi uyandık 'anne karnım acıktı' diyen kuzu sesiyle. ' anne kak uyan' deyip yüzüme dokunuyor, cilveleşiyoruz, aşkım hep bizden önce uyanmış oluyor, mutfaktan çoğunlukla güzel kokular geliyor burnuma ve tam kokuya doğru gidecekken sesimizi duyup geliyor yanımıza :) Sevişip koklaşıp kalkıyoruz yataktan. Genellikle kuzum kahvaltı yaparken kusuyor ve sinirlerimiz altüst oluyor. Yanağıma dokunup 'annesiğim ücülme, ücülme anne, seni doktoa dötücem, kızma bana' diyor yavrum, öpüyor beni, 'sarılalım' diyor, sakinleşiyorum ve tekrar yediriyorum kuzumu, ona calliou açıyorum, bizde tepsiye koyduğumuz kahvaltılıklar eşliğinde salonda TV.izleyerek yapıyoruz kahvaltımızı.
     Sonra aşkım soruyor 'nereye gidelim, ne yapalım, bişeyler düşündünmü' diye. Niyeyse hep benden bekler planı, bende sinir olurum, sen düşün diye. Eğer önceden verilmiş bir karar yoksa hafta sonu hep bunu yaşarız. Bu pazar yatak odasını değiştirelim dedim, yani şeklini. Kafasına yattı beyfendinin. kuzu yaklaşık 3 aydır bizim aramızda yatıyor ve ayrı kalıyoruz diye hayıflanıyorduk. Duvar kenarına alalım dedim yatağı, oda çok dar olunca çok zorlandık ama değdi, etrafı temizle yerleştir derken saat 4 ü buldu.
     Hazırlanıp Antares e gittik. Çok kalabalıktı hiç rahat edemedim, kuzumu kaybetme kaygısı yaşadım sürekli, uzun zamandır yapmadığım kadar rahat gıda alışverişi yaptım, kısıyordum bayadır kesenin ağzını. Eve gelir gelmez kuzuyu yedirdim önce, sonra poşetler boşaltıldı ve denemek istediğim tavuk sosunu(maggi tavuk soso) devreye soktum hemen. aşkım çorbayı yaptı. Oturup bir güzel yedik. Birazda küçük hanıma yedirdim ama ağzını buruşturarak pekte sevmeden yedi. Akşamda bir güzel banyo yaptık kızımla, küvetinde yüzdü eğlendi :) Sonra genişlemiş şekli değişmiş yatak odamızda oynaştık ailece, kuzuyu orda giydirdim, tırnaklar kesildi, saçlar tarandı, popo kremlendi...ohhh miss oldu misss...öptük kokladık miniğimizi :)

     11 sularında da yatağın yeni şekliyle uyuduk miss gibi....hergünümüz böyle olsun, isteyenlerede Allah nasip etsin :)

     NOT: Geçen hafta içinde kuzumun odasının, aşkım salonda TV. izlerken gizlice şeklini değiştirmiştim. Her 2 odanın resmini çekip eklemeyi unutmuşum, pek yakında eklerim :)

Hiç yorum yok: