10 Mayıs 2012 Perşembe

Anneler Günü Gösterisine Gittiiim :))

     Dün hazırlanıp gittim, malumunuz dün yazmıştım ayrıntıları bir önceki postta. Biraz erken gittiğimden yarım saat kadar danışmada bekledim, gelen diğer annelerle tanıştım, saat 3 te aldılar bizi gösteri salonuna. Orda da 45 dak. kadar bekledik, velinin biri gecikmiş! Tam 18 anne toplanmışız ve 1 veliyi bekliyoruz beraberce!!! Sinir oldum, sonunda sordum; Kim gelmemiş, neyi bekliyoruz diye, Kreşin pedagog u;'doktor anne, işi çıkmış son anda' dedi. Bende sinirlendim, 'Bende bir dolu dosya bıraktım geldim masamda, bu kadar kişi bekletilir mi?' deyiverdim. Öyle değil mi ama? Birkaç kişi eksik olsa tamam, bekleyelim ama 1 kişi için 45 dak. beklenilir mi?
 (Yavruların yere isimleri yazılmış, beyaz kağıtlara, yapıştırmışlar, gelince herkes kendi isminin üzerinde duracak)                     
     Neyse kızımın arkadaşlarının anneleriyle tanışmak çok zevkliydi, kimi benim kızımı soruyor, çocuğu evde anlatıyormuş, ben kızımın anlattığı arkadaşının annesini soruyorum :))) Gırgır şamata geçti işte :)))
      Sıra gösterinin başlamasına gelince...çok çok heyecanlandım, içim kıpır kıpır baktım...kuzum ve arkadaşları girdiler bir bir kapıdan...pedagog anne ağlamaya başladı...bense ağzım kulaklarımda izledim gösteriyi :))) Öyle güzellerdi ki...mini mini, pıtır pıtırdı hepsi, kuzuma baktım, gözgöze geldik, gülüyor, en öne koymuşlar tatlımı, boydan kısa olunca :)))Kimi başka yana dönüyor, kimi aşağıya eğiliyor, öğretilenin aksi yönlerdeler :))) Bayıldım, bayıldım tek kelimeyle...çoook seviyorum kuzucum seni çoook :))

 (Yanlız dikkat ettim, bizimki hareketleri arkadaşlarından daha önce yapıyor, yani guruba uymuyor biiir, ağır hareket edemiyor ikiii :))) Tabi onun gibi olan bir, iki kişi daha vardı :))).)
     Gösteri bitince, öğretmenleri ellerine birer karanfil ve hediye pakatlerini verdiler, onlarda annelerine doğru gelmeye başladılar. kuzu; 'anneler günün kutlu olsun' dedi :))) Allahııım ne mutlu andı, o minik ağızdan duymak bunu, kuzuuuum, minik kuzum, narin kuzum, annesinin göz bebeği :)))
    Bizim pedagog iki gözü iki çeşme ağlıyor, baktım kızıda ağlamaya başlıyor, dedim yapmayın. Kızına da annen sevinçten ağlıyor tatlım, korkma...deyiverdim. Sonra rica ettim, o kalabalıkta foto çekinemeyiz, siz bizi çekin, bende sizi :))
      Gösteri sonrası, bizim için bahçede kokteyl düzenlediklerini bildirdiler, kuzumu alıp gittim ama kuzum öyle huysuzdu ki...vız vız etti durdu, tabi uyuyamadı alıştığı kadar, üstelik halen nane molla, burnu akıyor, hafif öksürüyor :( Neyseki bahçede açıldı biraz, iki küçük kurabiye ve bir bardak meyva suyu içti, sonra başladı arkadaşlarıyla koşturmaya, parkta oynadılar, ter içinde kaldı, bende veli ve öğretmenleriyle biraz sohbet ettim ve ayrıldım ordan, saat 16:30 u buldu ayrılmamız, ancak babası kıyafetlerini göremedi kızımın üzerinde, çünkü bugün de gösteri yapabilirlermiş, paşaların hanımları gelicekmiş görmeye kuzuları. Neyse, bugün verirler umarım da babası da görür kızımı cicileriyle. Gerçi videosunu gösterdim, fotolarınıda...yaa buraya yükleyemedim ben videosunu, vimeo ayarlarını yine unuttuğumdan, buraya da eklemeyi beceremedim malesef :(
NOT:  o kadar yorulmuş ve uykusuz kalmış ki, akşam uyuyamadı, uykuya dalamadı bir türlü, akşam 11 gibi ancak dalabildi kuzum :(

Hiç yorum yok: