21 Mayıs 2012 Pazartesi

Kına Yaktık :))) Anneannesinde Uyudu :((

     Pazar günü iş arkadaşım Hatice nin abisinin kınasına davetliydik, öğleden sonra ailece çarşıya çıktık, biraz alışveriş,  oyuncakçıda sevindirme sonrası, uyuyakaldı pusetinde kuzum. Bende bu fırsatta saçlara bakım yaptırdım. Baktım halen uyuyor, pusetiyle annemin evine bırakıp gittik, bizden sonra epey daha uyumuş kuzucuk :)) Uyandığında şok olmuştur, ben nerdeyim? annem-babam nerde diye :)))
     Hemen eve gidip giyindik, sonra kına konvoyuna katıldık, bu konvoyda en hoşuma giden şey, arabaların kornalarla mahallelerden geçişidir, ayrı bir coşuyorum her nedense :)))
      Erkek tarafı olarak girdik kına için tutulan salona ama sormayın ne şahşaha :))) Geçtik baş köşeye de oturduk....işte gerisi malum, eğlendik, bol bol oynadık, Allah tamamına erdirsin, mesut bahtiyar olsunlar inşallah :)
      En güzel yanı ise; annem aradı kınada iken;'Gece kuzuyu almayın, biz böyle iyiyiz' demesin mi :))) 'anne yapma bak, gece çok uyanıyor, bakamazsın, uykusuz kalırsın...' dedim ama kar etmedi, ben daha bu lafları ederken, baktım kapamış bile tlfu :))) Hemen müjdeyi verdim aşkıma. Saat 22:30 civarıydı, hadi dedik kalkalım, ko-ko-reeeeeeç yiyelim :))) Yaaa varmı böyle birşey, en son 14 aylıktı ayrı yattığımızda. Hadi bu bizim bayramımız olsun dedik kalktık salondan, doğru AOÇ. ye. Hemen sıraya girdik ama tam 45dk. kadar ayakta bekledik. Gerçi buna deydi, yanında da şalgam olunca...Koca ekmeği 23:30 gibi mideye indirdik, eve gelir gelmez kendimizi şiş mideyle yatağa attık, resmen sızıp kalmışız. Gece yarısı müthiş bir susuzlukla uyandım ama gözümü açamıyorum, kalkamadım tabi su için. Bunca ay sonra deliksiz uyumak, hemde kendi yatağımda gerile gerile uyumak, gerçek değil...ancak bir rüya olabilir diye uyanmak istemedim.hımmmmm ne güzel şey yaaa :)
     Bugün öğleye kadar aramadım annemi, ablam aramıştı, hadi dedim, annemi arada sor uyumuşmu, ne yapmışlar, bana gerçeği söylemez annem şimdi dedim :))) Hemen geri döndü ablam; uyumuş, hemde birkez bile uyanmamış yaaa....Buna inanmak zorundayım, çünkü kaynak sağlam. Annem;'annesine naz yapıyor bu, hiç sorunsuz uyudu' demiş.
    E kızım yaaa, bana bu yapılırmı yaaa, tam 3 yıl 6 ay, 22 gecedir beni uyutmuyorsun...neden yaaa???

Hiç yorum yok: