9 Mayıs 2012 Çarşamba

Kreş te Anneler Günü Gösterisi Var

     Ben 27.Nisan da kreşten getirdiği haftalık programını incelerken gördüm notu; ... çarşamba 2012 de yapılacak olan özel anneler günü gösterisine davetlisiniz. Siyah muz çorap, kırmızı etek ve siyah badi alınız...diye de eklemişler. Çok heyecanlandım tabi, kızımın ilk gösterisi olucaktı bu. Önümüz de tatil olunca hemen araştırmalara başladım, herbir siparişi ayrı yerlerden buldum, tamamladım ve heyecanla :))) hatırladıkça halen gülüyorum...
      02 Mayıs çarşamba günü hazırlanıp gittim elimde paketlerle kreşe, hemde tam saatinde. Sabah kızımın saçlarını maşaladım, eline de kreşten istenen kıyafetleri poşetleyip tutuşturdum. Kendim de gitmeden yarım elma, gönül alma amaçlı... hediyeler götürdüm öğretmenlerine :)))
      Ayağıma galoşları geçirirken, bir taraftan da danışmada ki beye; 'anneler günü gösterisi için geldim, nerde olucak' diye soruyorum tabi... Adam şaşırdı...'yok öyle bişey' deyiverdi. Ben de içimden  'yok canım, bu adam bilmiyordur, belki sadece bizim kızın sınıfı için geçerlidir' diye geçiriyorum. Ayten öğretmen geldi, ... hanım hayırdır...hem gülüyor :))) Dedim; 'ben gösteri için geldim'. Yok diyor kadın;' siz herhalde tarihe bakmamışsınız, 9 Mayıs ta gösteri :))) Ya ölücem kendime gülmekten, ne kadar heyecan yaptıysam artık :)))
      'ben bilmem, gösteri yaptırırsınız artık, gitmem yoksa' dedim :))) Hadi dedi Çiğdem öğretmeni de çağırayımda çay içelim :))) Neyse uzun lafın kısası hem gülerek hem şaşırarak oturduk, lafladık, sonra da kızımı alıp, kıçıma baka baka çıktık kreşten :)))
      Şimdiiii önemli gün geldi çattı, o gün bugün işte, kuzum hafif nane molla ama bugün neler yapıcaklar çok merak ediyorum. Haaa hergün bu konu evde açıldığında şöyle başlıyor konuya;' anneler için görterimiz var ama sadece anneler gelicekmiş, herkesin annesi gelicek ama babalar gelemez. Kızlar uğurböceği olucak, erkekler arı olucak'. 'Kızlar-erkekler' yaaa yerim ağzını senin :)))
      Heyecanla gitti bakalım kreşe, saat 3 te başlayacak gösteri, bende inşallah tekrar izin alıp gidebileceğim. Öğretmeni 'çok bişey beklemeyin, biz bu tarafa diyoruz, onlar tam tersine dönüyorlar' demişti. Olsuuun daha da komik ve izlenesi olur o halleri, minicikler, minişler :)))
     Yarın becerebilirsem videosunu yayınlarım, tabi fotolarıda.
NOT: Yanlız aklıma takılan ama açıp öğretmenine sormadığım bir sorum var;  E bu çocuklar öğlen uykusundan 15:15 gibi uyanıyorlardı, demek daha erken uyandırıp, giydirip gösteriye başlatıcaklar. Buna üzülüyorum, çünkü öğlen uykusunu seviyor, hatta bazen şikayet ediyor, 'anne bizi uyandırıyorlar' diye :( Neyse 1 günlük çekicek artık, iyiki akşam 21:30 gibi uyutmuştum.

Hiç yorum yok: