14 Mayıs 2012 Pazartesi

Ne Hafta Sonuydu Ama :)))

     Keyifli bir hafta sonu geçirdik ailece, ben Cumartesi arkadaşlarımla açık hava buluşması yaptım, eski dostlarla tekrar biraraya gelmek çok keyifli idi, hele kuzumu da anneme bırakmışsam :))) Bu sayede iki lafın belini kırabildim, çocuklu gelenler ise, koşuşturmaktan doğru düzgün oturamadılar bile ama yine de onları görmek beni çok mutlu etti, kuzuları büyümüş hepsinin, maşallah dedim kaçkere :)
     Akşam saatlerine kadar birlikte idik, gelenlerin ayağına sağlık, ne çok özlemişim onları :)
     Pazar sabahı annemi de alıp doğru İncek te bizim meşhur Kirazlı Bahçe denilen mekanımıza gittik, orayı hem annem hemde kuzu çok seviyor, 2 yıldır gider dururuz, bu sene açılışı Anneler Günü münasebeti ile açmış bulunuyoruz :) Hava biraz kapalıda olsa bizi utandırmadı, sabah 10:00 dan 16:00 ya kadar oturduk, kahvaltımızı yaptık, kuzum bol bol oynadı, üzerini kirletti, hoplayıp zıpladı :) Annemle biz kafa dinledik bir güzel :)
     Bura ile yetinmeyip Etiler e diğer mekana gittik, yine yedik içtik, küçük hanımın parkta gönlünü yapıp evimize davet ettik annemi :)
          Akşama da Çınar geldi anneler günümüzü kutlamaya, kocaman olmuş maşallah :)



  

Hiç yorum yok: