7 Mayıs 2012 Pazartesi

Yaşasın 1 Mayıs

     1 Mayıs Emek ve Dayanışma Bayramı tüm işçilere kutlu olsun :) bende bir işçiyim, ayrıca işçi kızıyım, yıllarca babamın haklarının nasıl sömürüldüğünü seyrettim durdum, şimdi ise işçi haklarını savunan bir sendikada işçiyim, ayrıca başka bir sendikaya bağlıyım...
     Uzun lafın kısası, işçi bayramı öncesi 1 günlük tatil ilan edildi çalıştığım sendikada, buda bana yaradı tabi :) aşkım,kuzumu kreşe yollayalım, sende kendi bayramını arkadaşınla yaşa dedi :) Çok tşkler canım, öyle iyi geldi ki bana... İlk önce suçluluk duydum kızıma karşı ama sonra iyi ki yanlız kalmışım dedim :)
     Sabahın erken saatinde onlarla yola çıktım, önce kuaförüme gittim, bir güzel boyandım güzelleştim, sonra yine yeniden...canım Ezgi mle buluştum, yanında da Z.Duru kuzum. Beraber Tunalı ya gittik, kuğulu senin, pasajlar benim dolaşıp alışveriş yaptık, sonra Kıtır da mola verdik (ben ilk kez gidiyorum ki, çok bilindik bir yermiş orası) Biralarımızı içip dertleştik, gülüştük arkadaşımla...Hem neşeli bir günde arkadaşımla oluşum, hemde yeni cicilerim sayesinde mutlu mesut seke seke eve döndüm :)
     Bu buluşmada öyle çok gezdik ki, fotoğraf çekmek pek aklımıza gelmemiş...

Hiç yorum yok: