2 Haziran 2011 Perşembe

Hala Olduuuum :)

     1 Haziran 2011 de akşam(tam saatini sonra eklerim) 18:30 civarlarında 4,400 gr. olarak dünyaya gözlerini açtı Mehmet Çınar :)
      Kuzumuzun kuzusu doğdu, dün öğleden buyana yanındaydım kardeşimin, sabaha hadar NST de kalacak denilince kuzuyu almaya eve gittik babasıyla, tamda biz yoldayken haberi geldi, sezeryana almışlar Melek i. Aslında biraz üzüldüm sezeryanı duyunca ama hayırlısı tabi, sağlıkla ikiside kurtulduya, önemli olan bu. Bebeğimiz baya iri olunca, birde annenin günü dolunca almış doktoru, tehlikeye girmesin bebek ve annesi diye.
     Hastaneye annemi ve kuzuyu da alıp gittik, dönüşümlü olarak hastane bahçesinde kuzu ile bekledi birimiz. Odaya çıktığımızda miniğim doğmuşta giydirmeye çalışıyorlardı bile :)
     Ben odaya giriş anlarını belgeleyemedim ama sonrasında bol bol fotolarını çektim, kucağıma aldım beyaz meleki. Mis kokuyor kuzum, çok sevimli ve yakışıklı, kaşları ve kirpikleri hiç yok, saçları var ama önleri seyrekçe ve kafa derisi bembeyaz :) 41 kere maşallah kuzuma, Allah analı babalı büyütsün, dert keder nedir göstermesin kuzuma, hep iyilerle karşılaştırsın inşallah :)
     kuzu bu olaydan bu koşuşturmacadan çok etkilenmiş, annem ''gün boyu ağzı üstüne durmadı'' dedi :))) Bizim oraların bir tabiridir, yani hiçdurmadan konuşmuş :))) Akşam almaya gittiğimizdede aynıydı, gülelimmi kızalımmı şaşırdık, evdeki heyecana kendini kaptırmış, sürekli konuşuyordu. Hatta o kadar konuştuki birara kafama ağrılar girdi, konuşmalarının çoğu soru şeklinde olduğundan, cevap verenekadar susmuyordu, cevap gelince başka bişey soruyordu :)))
     Sanırım Çınar ı göreceğini sandığından tam hastaneden ayrılırken çığlık çığlığa ağladı, 'Çınar a didicem' diyerek. Herkese 'Çınar bebek doğdu' dedi durdu :) Kaşığın atıldı kuzum, sen artık abla oldun desem anlarmı ki? :)

Hiç yorum yok: