20 Haziran 2011 Pazartesi

Halasının Kuzusu ve Canlarımız

     Kuzumuzu bir kere daha hastanede ziyaret ettim :) 41 kere Maşallah, annesi de kendi de çok iyilerdi, ertesi gün taburcu olmuşlar :)
     4 gün sonra evlerinde ziyaret ettik hepberaber, ablamlar annemler ve teyzem...Kocaman adam olmuş kuzum, hemnecik büyümüş ama ogün dahil olmak üzere ne zaman gitsem uyuyor olduğundan doğru düzgün göremedim Çınar ımızı... Hediyesini taktık, hem Melek imizi hemde kuzumuzu öpüp veda ettik. İçimden sürekli Maaşallah dedim ikisinede, bebişimiz tamamen anne sütüne geçmişti(hastanede birkaç defa biberon vermişlerdi, hemşire 'bu bebek çok büyük sütle doymaz verin'dediği için), anne çarçabuk toparlanmış ayaktaydı, kendimi hatırlamak dahi istemiyorum :( 13 gün kadar sabah akşam ağrılarım için iğne vurdurmuştum enişteme...
     kuzunun keyfi çok yerinde, bebek henüz çok küçük olduğundan, Melek yengesini onunla paylaştığının farkında değil ve doyasıya sarılıyor yengesine :)
     Canlarım benim, iyiki geldiler, iyki ÇInar doğduda bu fırsatta özlem giderdik ablam eniştem ve yeğenlerimle :) çok güzel bir hafta sonu oldu, neşeli dolu dolu ve bol sohbetli :) kuzunun sevinci tarif dahi edilemezdi, Azra ablasıyla inanılmaz güzel dakikalar geçirdi, bol bol oynattı ablası onu ve oyaladı, bizde rahatça sohbet ettik :) kızımın böyle bir ablası olsa dedim içimden (aslında var ama bizden uzakta ve annesini tercih ettiğinden ki bu çok doğal, yanımızda değil).
     Yukarıda görülen hamak keyfi birkaç saniye sonra yerle bir oldu, ikiside popo üstü yere çakıldılar :))) Allahtan bişeycik olmadı, hamağın ipi kopmuş, anneanneleri başka yere bağladı yeniden :)
     Bunlarda yeğenlerim :) benim kuzumda kendini onlardan sayıp peşlerinde koşturuyor, kız oldu resmen :)))
     Buda Şimal ciğimin anasınıfındaki doğum günü kutlaması, mutlu yıllar kuzum, sağlıkla, huzurla ve bol başarılarla inşallah :)

Hiç yorum yok: