29 Haziran 2011 Çarşamba

Yağda Yumurta-Çiş-Kaka

     Dün gayet iyiydi, gün içinde de annemle konuşmalarımızda bir sıkıntı olmadığını öğrenince sevindim doğrusu. Akşamda gayet iyi durumdaydı, arasıra hapşurdu o kadar.
     Akşam anneanne-dede ve biz hepberaber bir ev baktık, aslında çokda beğendik ama bazı durumlardan eledik o evi. Bahçeli ve bakımlı bir evdi ama içten içe beni korkutmadı değil, ben korkarım diye düşündüm, bahçeden birimi zıpladı, börtü böcük mü girdi içeri diye...Aklımdan binbir türlü şey geçti, baba nöbetçi olduğundaki halimi falan düşündüm...cık ben yapamam dedim kendi kendime ama bir tarafımda; bu kadar bakımlı ve bu kadar ucuz bir evi birdaha bulurmuyuz ki diye düşünmedim değil. Sonuçta vazgeçtik. Dönüşte annemlerde yemeğimizi yedik ve geç saatte eve döndük. Bizim cadı acıkmış olacak ki 'anne ben umuta yicem' dedi. Önce öylesine istiyor, biryerden duydu sanırım dedim ama baktım birdaha istedi yumurtayı. Kalkıp yaptım yağda bir güzel, yanında da 'memesuu' istedi, evde de yok meyve suyumuz. Şeftaliyi rendeledim, süzgeçten geçirdim ve birazda su ve bal ekledim içine. Çok mutlu oldu kuzucum, masa istedi önüne, yani sehpa :)
     Hepsini tepsiye koyup getirdim, baş ve işaret parmağıyla ezip azcık azcık yan dişlerinin üzerine koydum. Çiğne kızım yut, önce karnına gitsin, sonra popona...bu bizim aramızda kullandığımız, kuzuya ilginç geldiğinden çiğneyip yutmasını sağlayan replikler ve bunları herseferinde kendiside tekrarlar. Baya baya çiğneyip epeyce bir yumurta götürdü. Tabi bizi çook mutlu etti, sanırım uyduruk meyve suyumu pek beğenmedi ki hepsini bitiremedi. Ha birde arasıra kendi de yumurtadan bir çimdik alıp dişlerinin üzerine koyarak çiğneyip yuttu, hiç karışmadım, sadece aferin kızım diyerek yüreklendirdim ama benim kız titiz malum...ellerini silmekten bir hal olduğundan, gerisini benim elimden yedi :))) 41 kere Maaşallah kuzum...
     Gecede sütünü içip bir güzel uyudu, geç saatlerde uyanmış bana sesleniyormuş, hayal meyal hatırlıyorum ama ayılamıyorum bir türlü. Eşim seslenince duydum 'anne kakam delmiş' diyor kuzum. Hemen poposuna bir el attım baktım ki çişini yapmış bile... Eşimde 'e çok normal 7 kere sana seslendi duymadın' Gece vakti halim olmadığından söyleyemedim ama şimdi içimde kalmasın 'e eşimcim madem 7 keresinide duydunda bana niye seslenmedin altına yapmadan' :))) Üzerini değiştirdim, sütünü verdim yeniden daldık tatlı uykulara...
     Unutmadan yazmalıyım: akşam eve gelince elimizdeki eşyaları yerleştirme telaşıyla kuzumu farketmemişim, bir baktım 'anne kaka aptım' diye yanıma geliyor, çişini yapmış öylece üzerine. Hemen değiştirip birdaha haber vermesini söyledim, sanırım odasına girince kendini unuttu.
     henüz üzerini giyip çıkaramıyor, pekte fırsat vermedik sanırım kızıma, herşeyine hemen ben koştum yada annem. Gerçi bu işimede geliyor, bakıyorum yeğenlerim kendi üstlerini çıkarıp tuhaf kıyafet seçimleriyle yanımıza geliyorlar, ablamlar o kadar özenip giydiriyorlar, onlar beğenmeyip kendi tarzlarını yaratıyorlar :))) Bizimkinin kötü yanı ise çişi geldiğinde pijamasını indirmeyi başaramadığından bize ihtiyaç duyması yada biz gidene kadar altına kaçırabilme ihtimali...
     Dün anneannesiyle hastaneye gitmişler ve annem lazımlığı evde unutmuş ama aferin kızıma çişi gelmemiş yada gelsede tutmuş, annem bunu telefonda sevinerek anlatıyor bana :)

Hiç yorum yok: