24 Haziran 2011 Cuma

Aşe ve Donduma :)

     Uzun zamandır resim çekemiyorum, hernekadar makinemi yanımda taşısamda elim çantaya gitmiyor nedense. Böyle oluncada bloga post giremiyorum. Ben resimsiz post yazamıyorum sanırım, yazılarımı resimlerle ilişkilendiriyorum. Oysa ne çok şey oldu yazmayalı, kuzu ile ilgili gelişmeler, gezilerimiz...
     Birkaç beklentimiz var aile olarak hayattan ve sanırım birazda yazmaktan beni alıkoyan bu oldu, yani henüz beklentilerimiz sonuçlanmadığından bende bir duraklama yaşıyorum iç dünyamda...Hele bir olsunlar nasıl döktürürüm gerekli gereksiz :))) İnşallah olucak dileklerimiz, beklentilerimiz gerçekleşecek :) Amiin...
     Kuzum büyüyor,hemde bu yaz daha bir farkediyoruz büyüdüğünü, abla oldu nerdeyse. Eline verdiğim parmak karpuzu yedi geçen gün, hatta bir dilim şeftali yedi...inanılmaz geliyor 1 ay önceyi düşününce :) Tabi yemeklerini yiyemiyor pütürlü olarak ama bunlar büyük gelişme. Yarım çubuk kraker oldu 1-1,5 çubuk kraker :) Ağzında küçücük eritip ısırıp yutuyor sanırım, yerken baktığımızı anlamasın diye pek bakamıyoruz ama heryeri kontrol ediyorum atmışmı diye, yada sabit oturup çizgifilm izlerken veriyorum eline genelde ki atıyorsa bulabileyim diye. Yok maşallah atmadan yiyor tatlım,maşallah 41 kere ve isteyen bizim gibi bekleyen tüm anne babaların yüzüde gülsün inşallah, bizim gibi hatta dahada iyi olsun çocukları :)
     Ela mız vardı biliyorsunuz meşhur, elinden düşürmüyordu, unuttu bile Ela sını :)) Şimdi Davşanııım diyor benim gençliğimde alıp sakladığım turuncu tavşanı kucaklayıp :) Ama kötü yanı neyle uyumaya başlarsa her yere onuda götürmek istiyor, bende kırmak üzmek istemediğimden alıyorum yanımıza oyuncağını :) Öyle birşeylere aşırı bağımlılığı yok şimdilik, şükürki aşırı bir tutturma halide yok, en fazla biraz mızmızlık yada ağlama yapıyor ama çabuk unutuyor maşallah.
     Bu 'Aşem' dediği Ayşe si :)
     Buda 'Davşanım' 'canım davşanım,seni çok ösledim' der hemen :)
     Çok ballı benim kızım, hani herçocuk ballıdırda bazıları balını dışarıya akıtır görürsünüzya, işte öyle ballılardan :))
     31 ay boyunca dondurma yediği sayılıdır, yediysede külah dondurma aldık hep, bu sefer bizde denedik yiyebilecekmi diye, işte böylesinden aldık kızıma :) Yalamakla bitermi bu, biraz ben, biraz babası yaladı yine bitmedi, sonunda tüm üstü başı erimiş dondurma oldu, yapış yapış :)) 'kimızı donduma' diyerek yaladı :)Bu arada geçen sene dondurmaya 'dono' dediği geldi aklıma :)))

Hiç yorum yok: