13 Şubat 2012 Pazartesi

2012 yılı pek çok ilkin yaşandığı bir sene oldu şimdiden...

     ilk kez Müzikal deneyimi yaşamıştı, memnun kaldı. Bu hafta sonu ise ilk kez müze gezdi. MTA TABİAT TARİHİ MÜZESİ gezisini yapan diğer arkadaşlardan özendim, merak ettim durumunu, sıkılacak mı?, hoşlanacak mı? Gayet ilgiliydi ve meraklı... 3. kata geldiğimizde...baktıki herşey diğerlerinin benzeri ve devamı (ne yalan söyleyeyim, bizde son katta sıkılmıştık ve sessizce gidelim mi artık demiştik.),  'hadi artık evimize gidelim' dedi :)))
     Diğer katları gayet ilgiyle inceledi, sorular sordu, fosil diyemese de -hosil- :))) dedi. Dinazor iskeletinin önünde fotoğraf çektirmekten korktu ama sonra onların yaşamadığını anlatıp rahatlatınca, kısada olsa önünde pozunu yakaladım.
     Tabi bu tartıya çıkmadı, nedense inatlaştı :))
     Anasının kızı işte...Bilgi yazılarını okumadan geçmez benim kızım :)))inbaç... gördü(sincap). En çokta girişte, kafeteryanın yanında atık malzemelerden, çocukların yaptığı resimler, oyuncaklar ilgisini çekti. Benden sim istedi, kendide ordakiler gibi parlak resimler yapacakmış.

NOT: Evet, pazar günü aldım simini kızımın, tüm elini yüzünü, resim defterini ve elbiselerini sim yapmıştı ama öyle çok eğlenmiş ki...deydi doğrusu :)

Hiç yorum yok: