2 Şubat 2012 Perşembe

ASİ RUH...

     Ne hikmetse sayıları saymaktan hoşlanmıyor benim kızım, hatta bu konularda baya ısrar ettiğimde oldu, evde eline ne verdiysem sayarım genelde yada arabada giderken gördüklerimizi sayarak söylerim, şarkılı, oyunlu olarak. Bunları kaydediyor ama kullanmıyordu pek, çok nadir sayıyordu, genelde dalga geçerek söylüyordu sayıları eksik gedik. Haaa çok önemli mi sanki değil bana göre ama öğretmeni sayabilmesi gerektiğini düşünüyor yada kreşte herkes sayıyor, kuzu saymıyor demek ki...
     Geçen akşam yine iş çıkışı eve dönerken aşkım anlattı; ''Bu akşam Çiğdem öğretmen bir liste hazırlamış, çocukların her konudaki performansı konulu, başka anne-babalara anlattı, bende diğer çocuklarınkine bir göz attım, eksileri olan çocuk sayısı fazla, çocuklarının durumunu, eksi ve artılarını saydı ve bu konu ile ilgili yakında bir veli toplantısı düzenleyecekmiş. Bana sıra gelince sevindim, kabarık bir hal-durum vaziyeti hazırlanmış kağatta, baktım ....nın(kuzu da arabada olduğundan isim vermeden şifreli anlatıyor, bazende göz kaşla) durumu hep artı, sadece 2 eksisi var. Biri insan figürü çizememesi, ikincisi de 5 e kadar sayamamasıymış, bu konularda evde alıştırma yapın dedi''
     Önce sevindim, sonra şaşırdım, kendine göre çizdiği insan figürleri var, hatta blogta yayınlamıştım onları, demek kreşte marifetini göstermiyor :(
     Sayı saymaya gelince; saymaktan hoşlanmıyor ama isteyince bal gibide sayıyor, hemde 10 a kadar. Bu konuda Pepe nin yardımları sonsuz doğrusu.
     Ben bu düşünceleri saniyeler içinde kafamdan geçirirken bizim küçük cadı aradan çıkıp ''biir, ikii, üüç, dött, beş'' demesin mi? Meğer sessizce bizi dinlermiş, ardından da ''altı, yedi, sekiz, sekiz..onnn'' dedi ve övgü bekledi, biz şaştık kaldık. Ben başladım açıklama ve övgüye ' benim kızım sayıyor babası,o sayamayan başka çocuk dimi?' şeklinde, aynen Pepe gibi...bir övündü, bir böbürlendi ki sormayın...
     Demek ki neymiş, ummadık taş baş yararmış :))) Hatun kreşte kendini göstermemiş demek ki...Bunu öğretmeni ile konuşmalıyım kesin...Bu gün arayıp görüşünce buraya yazarım.

Hiç yorum yok: