20 Şubat 2012 Pazartesi

Hepi Tört Tey Tuu Yuuuu...

     Cumartesi kahvaltı sonrası, hem alışveriş hem fiş olsun, parkta biraz fink atsın diye, yürüyerek gittik Antares e. Güneş aldatıcıydı, yinede bacaklar açıldı, bol bol koşturdu yollarda, kaydıraklar ve salıncaklar karla kaplı yada su içinde olduğundan kayamadı, sallanamadı ama temiz havada koşturdu gönlünce. İyice sarıp sarmaladım ama akşama yaşanacak burun tıkanıklığını engelleyemedim. Üstelik benimde burnum tıkanmış.
     Antares te tren sözü verdik, birde oyuncak, aldık tabi, bebekli bir barbi, ayrıca Calliou nun yapbozu. yemek olarak yine hamburger istedi ama tuhaf olanı, ne yanındaki patates kızartmaları yiyor, ne de ekmeğini. Sadece içinin köftesini ve bir parmak kadar ekmeğini. Ayran içiliyor ve hadi trene...
     Akşam aldığımız yapbozları yaptık, çok kolay geldi, tabi cinslerini ayırıp verdim ve kolayca yerlerine taktı, birde karışık vermeliyim eline, bkalım bulabilecek mi?
     Hafta sonu 2 gün boyunca anneanne diye sızlandı kuzucum, 'ben anneannemi çook özledim' anne diye sayıkladı, sanırım cuma günü anneannesiyle geçirdiği zaman(kreşe gitmedi cuma günü), tadı damağında kaldı. Pazar günü götürecektim ama burun tıkanıklığı korkuttu beni biraz, çokça da yorgun olunca ikna ettim gitmemeye. Hadi dedim ayak parmaklarına PEMBE oje sürelim, daha önce ayak parmaklarına oje sürmemiştim, çok sevindi ve ikna oldu evde kalmaya. Gecenin ilerleyen zamanlarında tutturdu yine anneanne diye. Tlf ile görüştürdüm, sesini duyunca sözünü unuttu ve ağlamaya başladı tekrardan.
     Anneanneyi unutturmak için, öğleden sonra kuzu uyurken yaptığım Limonlu Cheeskek e 3 te mum koydum, yakıp, tepsiyi hazırladım, yanına da (ilk defa hafta sonu tadını öğrendi) gazoz koydum ve sürpriiiz diyerek salona getirdim, resmen sevinçten çıldırdı bıcırık :))) Taklalar attı, babasını çağardı, bak benim pastam diye, annem mum yakmış diye :))) O söndürdü biz alkışladık...
     Dikkatinizi çekmiştir sanırım, ölçüleri küçük aldığımdan ve kelepçeli küçük kalıbım olmadığından, salata tabağında yaptım cheeskek i(nasıl yazılıyor bilmiyorum), idare ediverin artıkın :))) Tadı nefis olmuş ama servis yaparken baya zorlandım doğrusu...
N: 'Hepi tört tey tuuuu yuuuu'
Anne-Baba: Alkııııış....


Hiç yorum yok: