16 Şubat 2012 Perşembe

Atakan Kavuşacak Annesine...

     Günlerdir takip ediyorum, içim cızlıyor, dualar ediyorum, basından, arkadaşlarımdan takipteyim hep...
     Kurban olduğum Allah ım yardım edicek Gamze ye ve ailesine, ayırmayacak eminim onları. Arkadaşlarımın üstün çabalarıyla kurtulacak bir annemiz, ayrıca verilen kanlar sayesinde belki onlarca aile yaşama kavuşacak, donör olmak isteyenler sayesinde hayata dönecek onlarca insan ve dua edicekler verenlere, özellikle de Gamze Akbaş a. İşte ilk burdan okudum Gamze annenin acısını, maddeleri inanın okuyamadım sonuna kadar, halende okuyamıyorum...Allah hiçbir anneye yaşatmasın böyle bir ayrılık...Amiin...
http://atakan310309.wordpress.com/2012/02/03/seyahate-giden-anne-gibiyim/
     Sağolsun Bige cim, rica etmiş abisine ve verdiği destek için Murat Çelik e de çok çok teşekkürler ediyorum kendi adıma;
http://haber.gazetevatan.com/Haber/431204/1/Gundem
     Ayrıca Okan Bayülgen e teşekkür ediyorum, annemizin yanında olduğu ve bu kadar duyarlı davrandığı için, Allah razı olsun ondan. Programına davet etmiş bizleri, sağolsun gidebilecek olan annelerimiz katılacaklar inşallah, yanında olduğumuzu gösterecekler Gamze anneye, moral olacak inşallah bunlar ve yeniden yavrusu Atakan a ve sevdiklerine kavuşacak...
  

Hiç yorum yok: