29 Şubat 2012 Çarşamba

Mim İlan Ettim...

     Sağolsun Ekoanne yazmış blogunda, minik Ela ya sormuş, bıdır bıdır cevaplamış kuzu. Hemen aldım, çok akıllıca, buna yeni sorularda eklenebilir istenilirse. kuzumun vereceği cevapları sabırsızlıkla bekliyorum doğrusu;

En sevdiğin renk ne? -Kırmızı
En sevdiğin oyuncak ne?  -Ayşe
En sevdiğin meyve ne? -Elma
En sevdiğin yemek ne? -Tavuk,makarnayla tavuk
En sevdiğin tv programı -Çocuk çizgilimini
En çok hangi kıyafetini seviyorsun? -Hepsini
En sevdiğin oyun? -Sakkambaç
En sevdiğin atıştırma yemeği? -Elmalı kurusu
En sevdiğin hayvan? -Zerba (zebra)
En sevdiğin şarkı? -Mini mini bir kuş şarkısı
En sevdiğin kitap ? -Pembe kipap,ablimine (albümüme) koymak için varya (bebeklik albümünden bahsediyor)
En iyi arkadaşın kim? - Azra (kuzeni) 
En sevdiğin tatlı -Sütlaç
Dışarda yapmayı en çok sevdiğin şey ne? -Oyun oynamak
Gitmeyi en çok sevdiğin yer? -Park
Müzede en çok neyi seviyorsun? -Dinazoooor
En sevdiğin içecek? -Gazoz
En sevdiğin öğretmenin? -Çiğdem öğretmenim
Evde ne yapmayı seviyorsun? -Hamur yapmayı
Doğum gününde ne yapmak istiyorsun? -Pasta yapmak istiyorum
Büyüyünce ne olmak istiyorsun? -Anne,senin gibi anne
En çok kimi seviyorsun? -Babamla annemi
En sevdiğin çiçek ne? -Kırmızı çiçek tabi ki
Kaç yaşındasın ? – Üç
Gözlerin ne renk? -Kafferengi
En çok kimi oynatıyorsun? -Azra yı
En güçlü kim? -ben
En güzel kim? -ben
     (Soruları 28.03.2012 de sorabildim)

Hiç yorum yok: