17 Ekim 2010 Pazar

MİNİK KEKLER YAPTIIIIK :(

Cuma günü işten eve geldiğimde gündüzden kek yapma havasına girdiğimden, senide masaya oturtup başladık kek yapma çalışmalarına. Buda nerden çıktı dersen; sevgili N. annelerinden Başak ve Füsun un kek resimlerini ve tariflerini okudum, acayip iştahlandım. Öyle ya kek dediğin nedi rki, anneannen bile misafiri geleceği zaman kekleri hep bana döktürür.

Sanada anlattım kek yapıcaz ve sen bana yardım ediceksin diye,çok heyecanlandın. Tek eksiklik metal yada silikon kek kalıbı yerine,kağat kek kalıbımız vardı. Kek karışımını başarıyla halletik ve kalıplara döktük (birer kaşık koydum hepsine). Fırına sevgimizide katıp koyduk tepsiyi :)
Başladık pişmesini beklemeye...Bu arada babamız da eve gelince, biz kek yaptık pişiyor diyede hava attık :)
Fırından çıkan şey; yayılmış ve çoğu kalıbın içinde küçücük kalmış kek rolü yapan parçacıklardı :( ama yinede bir tepsiyi sadece ben yedim,sende biraz kemirdin.
 Cumartesi günü çarşıya çıkar çıkmaz arkadaşlarımın kullandığı küçük kalıplardak aldım,bakalım yakında yeniden dener yazarım.

Hiç yorum yok: